Aviseringar
Rensa alla

Gymnasiet och fester


Hello1
Ämnesstartare

Jag ska börja gymnasiet till hösten och har hittat två olika som jag gillar. Ena gillar jag lite mer en den andra o båda ligger ganska nära där jag bor i Stockholm. Den jag gillar lite mer verkar dock INTE som ett 'klassiskt' gymnasie där skolan har elevkår och insparkar osv och detta tycker jag är väldigt tråkigt för jag gillar att festa o göra vanliga ungdoms grejer men jag vet inte om jag kommer få möjlighet att göra det om jag börjar på denna skola. Vad tror ni? Kommer det ändå att vara mycket hemma fester o sånt eller måste man börja hänga i coola gäng utanför skolan för att kunna gå på fester? Vill bara tillägga att jag inte dricker alkohol men är väldigt social och har hört att gymnasie festerna är dom bästa och vill inte missa allt som mina nuvarande kompisar kommer att göra. 


   
Citera

Hello1: elevkår och insparkar

dummaste jag någonsin har hört...

Hello1: festa o göra vanliga ungdoms grejer

Skeptisk?

Hello1: Kommer det ändå att vara mycket hemma fester o sånt eller måste man börja hänga i coola gäng utanför skolan för att kunna gå på fester? Vill bara tillägga att jag inte dricker alkohol men är väldigt social och har hört att gymnasie festerna är dom bästa

vad fan? jag har inte hört talas om detta ShockeradLedsen


   
SvaraCitera

Jag hade valt ett gymnasium som jag visste hade bra elevkår o sånt om du är intresserad av det. Min skola har världens sämsta den existerar knappt, och det är ganska tråkigt


   
SvaraCitera

Väljer du rätt umgänge hamnar du på bra fester. 


   
SvaraCitera