Aviseringar
Rensa alla

Gymnasieval?


Ämnesstartare

Går i 9:an, tror jag vill välja hotell & restaurang. Någon som går det?
Svårt?

- En sak till, det är en tjej i min klass som följer efter mig och mina vänner. Men känns speciellt som mig. Först ville hon bli flygvärdinna, sen butiksbiträde, sen förskolelärare & ja har alltid velat bli kock , även om jag på ett sätt varit osäker[confused] så nu vill hon osså bli kock. Hon bara jaa, men vad kul om du ska gå där, då kanske du o jag går i samma klass. Så sa ja att jag inte skulle gå det för att det inte verkade bra. Då skulle inte hon gå där heller (jag sa det för att försöka att lura henne så jag skulle få gå där UTAN HENNE). Sen hörde hon om jag skulle gå på ett öppet hus på en annan skola. Tror ni inte hon ska dit då?, blir så jävla arg på henne. Kan hon inte skaffa sig något eget?
Är det fel att känna så? [shake]

&& en sista sak
matte B hur mkt skiljer det sig från A?


   
Citera
Ämnesstartare

DontKnoww:

matte B hur mkt skiljer det sig från A?

Matte A är typ bara repetition från högstadiet. B är nya grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Matte A är typ bara repetition från högstadiet. B är nya grejer

Okey, tack. När väljer man om man ska ha Matte B o.s.v ? Jag har inte riktigt fattat det? är det i tvån? eller är det olika beroende linjen? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DontKnoww:

det

DontKnoww:

är

DontKnoww:

olika beroende linjen

Alla linjer läser inte mer än matte A. Olika linjer läser kurser olika fort med blabla. I min klass läste vi en kurs per termin, medan de på samhäll läste en per två terminer.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Alla linjer läser inte mer än matte A. Olika linjer läser kurser olika fort med blabla. I min klass läste vi en kurs per termin, medan de på samhäll läste en per två terminer.

Vad gick du, karate-linjen?

OSSUU!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Vad gick du, karate-linjen?

Nä, it/data hette skiten (natur med datorinriktning) Fifan vad b


   
SvaraCitera

Budolicious:

Nä, it/data hette skiten (natur med datorinriktning) Fifan vad b

inte nöjd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

inte nöjd?

Njae..säkert inget fel med linjen i sig. Mest det att jag insåg för sent att jag inte är någon naturmänniska öht och hade fått bra mycket bättre betyg på någon samhällsbaserad linje.

Ville byta efter ettan, men hade varit tvungen att börja om i ettan då pga överfulla klasser i tvåan så jag orkade inte det


   
SvaraCitera

Budolicious:

Njae..säkert inget fel med linjen i sig. Mest det att jag insåg för sent att jag inte är någon naturmänniska öht och hade fått bra mycket bättre betyg på någon samhällsbaserad linje.

Jag har exakt motsatta problemet [cry]

Ja har bara fått bra betyg i naturkurser som jag har valt som valbara... fan va ja ångrar att ja inte gick NV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

ag har exakt motsatta problemet [cry]

noobit av oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matte B = PQ

PQ = Matte B

Den enda ekvationen du behöver kunna i Matte B.


   
SvaraCitera

Budolicious:

noobit av oss

Mer noobigt a mig, du har iallafall behörighet till samprogramm i högskolan, ja ahr ej till naturprogramm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

, ja ahr ej till naturprogramm.

bara att chilla komvux en termin


   
SvaraCitera

DontKnoww:

Är det fel att känna så?

Verkligen inte. Säg till henne bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Verkligen inte. Säg till henne bara.

NO NO NO, Jag tänker inte bli hatat av alla i min klass. Dom kommer bara tycka synd om henne när hon bölar.


   
SvaraCitera