Aviseringar
Rensa alla

Gymnasieval


comgoran:

Deras hemsida är RIKTIGT rörig, tyvärr.

Ja, det är lite synd, dock är den knappast lika dålig som Kungsholmens som mest bara skriker sent 90-tal. Men om du hört det där med 240p direkt från någon som jobbar där så lär det ju stämma :p

comgoran:

Hoppas vi träffas där! 😀

Detsamma, jag lär nog ta YBC som förstaval (kan återkomma med definitivt besked sen, haha). [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man fråga vart du bor, om det inte blir allt för personligt? Jag bor i Väsby och då tar det ett litet tag o åka ner dit tyvärr. :<


   
SvaraCitera

Bor längs gröna linjen söder om stan, typ en kvart från Slussen. Låter lite jobbigt med Väsby, då får du väl byta 2 gånger eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes. Får byta inne i stan då. Men men...lite får man väl ändå offra! 😀


   
SvaraCitera

Ja, om du är effektiv kan du säkert plugga lite på pendeln också ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta något praktiskt, så mycket skönare än att fortsätta plugga en massa [y]
(Nej, jag orkade ej läsa hela tråden, men du behöver oftast inte så höga poäng i de praktiska linjerna, så tror inte jag måste).

Ps.
Om du ska gå el av någon anledning, börja på Elektrikergymnasiet - Det rockar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fellun222:

Ja, om du är effektiv kan du säkert plugga lite på pendeln också ;D

Precis. 😀
Du.. Fick du höra något om maten? Kollade aldrig in matsalen när jag var där. Betalar man själv eller bjussar dom på käk?

Rejmond D Röjter:

text

Jag vill plugga till läkare så jag måste nog plugga efter gymnasiet, hiih. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

comgoran:

Jag vill plugga till läkare så jag måste nog plugga efter gymnasiet, hiih.

Läkare är överskattade [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Läkare är överskattade [wink]

Läkare är sexiga. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

comgoran:

Läkare är sexiga.

/moo


   
SvaraCitera

comgoran:

Du.. Fick du höra något om maten? Kollade aldrig in matsalen när jag var där. Betalar man själv eller bjussar dom på käk?

Jag glömde också att kolla in maten, men har pratat med en elev där via mail, tydligen så är det gratis (skolan är kommunal så det får inte finnas några avgifter), och hon sade att hon tyckte att maten var bra. Det ska tydligen vara tre rätter att välja mellan, och det serveras typ på restaurangen i M7, så det kanske stämmer. Kan knappast bli sämre än vad jag är van vid idag ändå. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fellun222:

Kan knappast bli sämre än vad jag är van vid idag ändå. :p

Precis. 😀

Fast jag är riktig orolig inför hela intagningsprocessen. Vill så gärna komma in!!!!!!! 🙁


   
SvaraCitera

Vilka skolor hade du tänkt ta annars då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nacka gymnasium. Natur-natur och natur-natur med utomlandsstudier typ [bigcheers]


   
SvaraCitera

Varför just Nacka? [surprised]

Sitter för övrigt och skriver lite på det personliga brevet till YBC, har du skrivit ditt ännu?


   
SvaraCitera