Aviseringar
Rensa alla

Gymnasium


Ämnesstartare

Ska snart börja gymnasiet vill gå teater.
men var på en audition för att komma in och det var en Blöö tjej som ska gå teater.
hon var en jävla vet inte vad.
jag är en väldigt stor diva så kallad Chanel och klarar inte av hon vill inte gå teater om hon ska gå där för ajg typ spydde så fort jg såg henne.
vet hon kanske är jätte trevlig om man lär känna henne men vad jag såg och vilken typ hon va vill jag ba gå hänga mig.
men vill värkligen gå teater..
hon var väldigt duktig på teater men värdens dryga.
om ni fattar vad jag menar när jag säger en diva möter en annan form av diva det går inte ihop kah kommer aldrig klara 3 år med den tjejen men vill gärna gå teater..


   
Citera

Gå det bara, jag umgås också med dem jag inte vill umgås med. Du hittar stunder när du är utan dem och man kan omformulera hur man säger saker. Jag ska på ett läger och jag fick lust att inte gå på de för att de inte är mitt landskap/natur att vara i och såg negativ på det hela men jag bestämde mig för och gå på det. En av dem vet om de nu och skrattade åt det. Glad Tack för påminnelsen...

Och du saknar diskussionsunderlag, tror jag. 


   
SvaraCitera

Strunt samma, gå teater om du vill. Måste ofta umgås med folk jag inte gillar så bara att bita ihop tbh eller gå annan linje.


   
SvaraCitera

Kan du inte bara gå teater på en annan skola?


   
SvaraCitera