Aviseringar
Rensa alla

Gymnasium i göterborg


Ämnesstartare

Chibibbi:

Varför just Göteborg? Och i så fall få du väl stöd av päronen? Eller plaenrar du någon runaway-grej?

Hihi, men göteborg verkar som en rolig stad. Sen vill jag bara flytta från den här staden jag bor i nu. Och nej jag tror inte jag kommer få nått av mina föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

Hihi, men göteborg verkar som en rolig stad. Sen vill jag bara flytta från den här staden jag bor i nu. Och nej jag tror inte jag kommer få nått av mina föräldrar.

Wow, tufft läge. Men jag tycker du ska tala om det med dina föräldrar. Tror ej du kan byta stad helt ur det blå om du är under arton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Wow, tufft läge. Men jag tycker du ska tala om det med dina föräldrar. Tror ej du kan byta stad helt ur det blå om du är under arton.

Nä, jag vet. Men jag funderar om jag ska spara till en lägenhet inne i stan och gå på något gymnasium här istället. Så kan jag flytta när jag blir äldre[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

Och nej jag tror inte jag kommer få nått av mina föräldrar

De har försörjningsplikt [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

Nä, jag vet. Men jag funderar om jag ska spara till en lägenhet inne i stan och gå på något gymnasium här istället. Så kan jag flytta när jag blir äldre[crazy]

Ja, det är nog en mer realistiskt idé iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De har försörjningsplikt

Jag får 1000 spänn att köpa allt utom mat och el för [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

Jag får 1000 spänn att köpa allt utom mat och el för

Ja, då försörjer de dig ju [no-no] Du får mat och husrum osv. Om du flyttar hemifrån för att plugga på gymnasium i annan stad så har de fortfarande en plikt att försörja dig. Googla på't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ja, då försörjer de dig ju Du får mat och husrum osv. Om du flyttar hemifrån för att plugga på gymnasium i annan stad så har de fortfarande en plikt att försörja dig. Googla på't.

Ja dem försörjer mig ju, men om jag skulle vilja flytta skulle jag få fixa det själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

Ja dem försörjer mig ju, men om jag skulle vilja flytta skulle jag få fixa det själv.

Kan du inte läsa? [cry]

Nintendo:

försörjningsplikt

Nintendo:

försörjningsplikt

Nintendo:

försörjningsplikt

http://lmgtfy.com/?q=f%C3%B6rs%C3%B6rjningsplikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Kan du inte läsa?

Men om jag flyttar hemifrån när jag är 16, måste dem forfarande ge mig mat, kläder och så ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

Men om jag flyttar hemifrån när jag är 16, måste dem forfarande ge mig mat, kläder och så ?

http://lmgtfy.com/?q=f%C3%B6rs%C3%B6rjningsplikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

om du vill göra ingenting i tre år och ändå få betyg kan du ju alltid läsa på portalens gymnasium

Där går jag.[tard]


   
SvaraCitera
KSENIA

köttfärssås:

Där går jag.

har gått på portalen


   
SvaraCitera