Aviseringar
Rensa alla

Gyn undersökning


Ämnesstartare

Imorgon ska jag på min första gynundersökning, och jag är inte så nervös igentligen, det är bara det att jag vill veta hur det går till, är det pinsamt och är det hemskt då de liksom "ser vad ingen annan sett"??!?

Vill bara säga det att jag är 16 och gör det inte av någon speciell anledning mest för att koll så allt är rätt.. Så jag vill inte ha några oseriösa kommentarer eller höra att det gör ont , för jag är vet att jag blir säkert nervös sen.. [tard]


   
Citera
Ämnesstartare

haha,jag gjorde min första när jag va 17,jag låg och garvade konstant i ca 15 minuter då dom va sega och jag fick ligga med benen uppe även dom kolla grejjer på en data och så och till sist spydde jag nästan i knät på gynekologen.[rolleyes]dock va jag ashög på morfin,men ändå,gjort d fler gånger utan att jag vart påverkad och det är inte farligt,jag vet att min fitta är normal och gyngubben har med säkerhet sett saker som ser värre ut.[zzz]d är inte farligt.


   
SvaraCitera

Vad är syftet med tråden? [confused]


   
SvaraCitera

backen:

vill veta hur det går till, är det pinsamt och är det hemskt

Det är inte så farligt som det kanske verkar. Barnmorskan/gynekologen petar lite utanpå och sen lite inuti och snackar med dig om vad som händer under tiden. Så det är lugnt. Visserligen kanske inte jag har någon aning alls då jag hade blindtarmsinflammation och sjukt ont vid min första undersökning. Då spelade det andra inte så stor roll.

Men de är professionella och gör inte någon stor sak av det, det hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cocodrilo:

Vad är syftet med tråden? [confused]

det står om du läser hennes inlägg dombf0kk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget farligt. Kom ihåg att det är vardagsmat för dem. Det är deras jobb att undersöka folks könsorgan och du är bara en i raden av hundratals. Dom har sett allt.

cocodrilo:

Vad är syftet med tråden? [confused]

Din mamma?


   
SvaraCitera
Tyrael

cocodrilo:

Vad är syftet med tråden? [confused]

JLegendary:

det står om du läser hennes inlägg dombf0kk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

backen:

kommentarer eller höra att det gör ont , för jag är vet att jag blir säkert nervös sen..

Men tänk om det gör sjukt ont. Vill du inte höra sanningen? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör faktiskt lite ont när de kör upp grejjer i fettan på en... typ hårda metallgrejer är inte så mysigt. men man överlever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Gör faktiskt lite ont när de kör upp grejjer i fettan på en... typ hårda metallgrejer är inte så mysigt. men man överlever

Va? jag tycker det är skönt,jag får orgasm varje gång jag går till gynekologen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillapyret:

Va? jag tycker det är skönt,jag får orgasm varje gång jag går till gynekologen

jaa ja med bah skoja tihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

ja med bah skoja tihi

Ihhh nån mer som jag[love][love]
trodde jag var ensam i världen om det
puss på dig du söta människa som normal-förklarar mig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillapyret:

Ihhh nån mer som jag
trodde jag var ensam i världen om det
puss på dig du söta människa som normal-förklarar mig

Haha [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska aldrig gå till en gyn[no-no]


   
SvaraCitera

ti-92:

jag ska aldrig gå till en gyn

Du kmr bli så illa tvungen lilla vännen. Ska du ha ut piller brukar de vilja ta sig en titt, och om du skaffar unge är det samma sak där. Dessutom råkar alla kvinnor ut för svamp eller liknande någon gång under sitt liv vilket gör att de blir tvugna att gå till gyn.
Det är inte så farligt. De talar dessutom om vad de gör och har en avslappnad attityd.


   
SvaraCitera