Aviseringar
Rensa alla

H&M - flip flop


Ämnesstartare

Tjo. Jag ska åka iväg i januari och vill så himla gärna ha ett par av HMs flip flop som de säljer varje sommar. (De med stråsula och flätade tygsnören som band i olika färger)
Det är de enda flip flop jag kan ha utan att få skavsår men nu går de ju inte att köpa :/

Hittar dem heller inte på onlineshopen, någon som vet var de kan finnas?[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

blocket? nice med begagnade flip flops [blush]


   
SvaraCitera

Tradera kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, begagnade är väl inte så himla fräckt. men ska kolla


   
SvaraCitera

white trash [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

white trash [crazy]

how?

är ganska skönt om man ska bo på en strand i uruguay i 4 mån och inte orkar få sand i skorna jämt men heller itne vill gå direkt på sanden då den är för varm


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

är ganska skönt om man ska bo på en strand i uruguay i 4 mån och inte orkar få sand i skorna jämt men heller itne vill gå direkt på sanden då den är för varm

hm.. svårt. Antingen har du skor eller så går du helt enkelt inte där. Sen finns det ju förstås the white trash approach som du är inne på nu [blush]


   
SvaraCitera

Fråga i butiken/ring och fråga om de har några på nått lager kanske?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

okej gick icke att länka hela vägen, men finns nåt par där nånstans [cute]


   
SvaraCitera

kennyman:

okej gick icke att länka hela vägen, men finns nåt par där nånstans

det här hör inte ihop med det du skrivit men gud så ful logga du har på din tröja på din bild [n][bigcheers]


   
SvaraCitera

Henke3:

det här hör inte ihop med det du skrivit men gud så ful logga du har på din tröja på din bild [n][bigcheers]

världens vackraste emblem*


   
SvaraCitera

kennyman:

världens vackraste emblem*

nää spyr fan på det hatar allt med aik både solna aik å skellefteå aik


   
SvaraCitera

Henke3:

nää spyr fan på det hatar allt med aik både solna aik å skellefteå aik

why?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

hm.. svårt. Antingen har du skor eller så går du helt enkelt inte där. Sen finns det ju förstås the white trash approach som du är inne på nu [blush]

Lite svårt att itne gå där då allt består av sand, finns inget gräs och kommer va ute hela tiden :/
Måste ha lite white trash aproach, fungerar inte i för varma/kalla klimat haha

Pegamixel:

Fråga i butiken/ring och fråga om de har några på nått lager kanske?

I will. Orkar bara inte pallra mig dit.

kennyman:

typ http://shop.hm.com/se/outletshoppingwindow?dept=SALE_DAM_ACCESS&shoptype=O ?

Det är inte de jag söker men de där var ju helt okej ändå. Är bara rädd att lädergrejen mellan tårna ska skava (har sämst tår, de dör efter 5 minuter med fel flipflops)
men 59 kr är ju kanske värt att testa
tack :>


   
SvaraCitera