Aviseringar
Rensa alla

H&M's senaste för våren/sommaren 2011


Ämnesstartare

Macktorsken:

BOJKOTTA HM!!!

men vi har fattat hejdo pandatjejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vilken budgetkedja har bättre?

Alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

OT

ser ut som miley cyrus i ansiktet :ss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

bik bok blivit asfula och börjat noppa

har också 1 par leggings därifrån!! de har totalt förlorat passformen osv. aldrig reagerat på att h&ms grejer haft dålig kvalité.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men vi har fattat hejdo pandatjejen

nej elaking.

enhimmelskdrog:

ser ut som miley cyrus i ansiktet :ss

vuuuhhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Alla.

absolut inte [crazy] gina tricot och cubus är typ hej kom och hjälp mig.. man får hålla koll på vad för material som använt, akryl, polyester, viskos och liknande är kemiska skitsaker som med största sannolikhet kommer vara noppiga efter två tvättar.. tycker gina tricot är expert på att använda det.. h&m kör väll mer på 100 % bomull vilket är najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

vuuuhhhhh

aa hon på din avatar[crazy][crazy][crazy] om man tar bort håret... ser ut som miley cyrs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

har också 1 par leggings därifrån!! de har totalt förlorat passformen osv. aldrig reagerat på att h&ms grejer haft dålig kvalité.

ah fast mina sammetsleggings still going strong [love] så lite förlåtna är det... men lite knäppt att exakt samma material kan skilja så pass.. då h&m leggingsen är typ två år gamla och dessa andra köpta i vintras


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

aa hon på din avatar om man tar bort håret... ser ut som miley cyrs

tycte inte de. 🙁

bojkotta HM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

absolut inte

håller med dig.......handlar varken på gina eller cubus eller sånt numera pga skit!!!!!!!

h&m, topshop och asos är fina grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skönhet, Utseende och Mode


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

håller med dig.......handlar varken på gina eller cubus eller sånt numera pga skit!!!!!!!

nää har iaf börjat checka materialen mer... o lägger hellre pengar på ett bättre material på typ baskläder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sammetsleggings

det är såna jag menade!!!! de har fan noll stretch i sig längre och bara hänger och är sladdriga. hate!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

det är såna jag menade!!!! de har fan noll stretch i sig längre och bara hänger och är sladdriga. hate!!!!

hahaha äre sant.. men jag har typ blivit tjockare[wink] så töjs väll med.. nu kmr jag ej i de så pass att de ej visar halva cracken iofs (ja det är illa)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

absolut inte

Har iofs inte köpt mycket från gina tricot och cubus.

HM-katalogen är hur som omöjligt att beställa ifrån, jag får alltid kläder som är så dåliga och sladdriga och genomskinliga att det inte går att använda. Känns som dom har sämre kvalitet i katalogen än butik bara för att man inte får känna och se kläderna ordentligt innan.


   
SvaraCitera