Aviseringar
Rensa alla

Ha sex med en mamma eller pappa?


Ämnesstartare

Jag vet att det är olagligt att ha sex med en i sina nära familj för det blir incest då. Men det finns mycket som är olagligt som människor gör ändå xD Tror ni det finns många familjer i sverige som hae sex med varandra? Och vad tror ni det är för familjer? Alltså om det är finare familjer där mamman eller pappan har hög utbildning eller om det kanske händer mer i familjer där dom jobbar på mc donals? Så vad tror ni? xD Jag tror att det finns men kanske inte så mycket av det och kanske i familjer mer där den ena förälden inte lever eller har lämnat och då har barnet tagit dens roll kanske. Men jag vet inte och jag tycker det är intressant att tänka på sånt. Så vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Och sen glömde jag skriva att jag undrar om ni har fantiserat om nån i er familj nån gång? 


   
SvaraCitera

Galen tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla på Wrong Turn 6 Blink Tog mig fan 10 min för att komma på vad den heter..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

futurama-fry-meme-generator-not-sure-if-

O.N.T: Nej, jag tror inte det är vanligt och nej jag har inte fantiserat om det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_5.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snackar faktiskt med en tjej atm som påstår att hon vill suga av sin pappa och sin bror. Vet dock inte om hon är seriös, men skulle inte förvåna mig om hon är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
futurama-fry-meme-generator-not-sure-if-

O.N.T: Nej, jag tror inte det är vanligt och nej jag har inte fantiserat om det...

Har du ens läst vad jag skrev i trådstarten? xD Jag tror inte du vet vad trollande är i så fall...

Jag är inte ett dugg intresserad av incest själv. Jag undrar bara hur utbrett ni tror det är i sverige! För jag tror det är vanligare i östra europa som polen och ryssland men hur ska man veta men tycker det är intressant att spekulera så tänkte vi kunde göra det här fritt och dela tankar 😀

Så vad tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stenad till döds:
Snackar faktiskt med en tjej atm som påstår att hon vill suga av sin pappa och sin bror. Vet dock inte om hon är seriös, men skulle inte förvåna mig om hon är det.

Det är väl ganska stor skillnad på att vilja i fantasi och göra det på riktigt xD Men jag tror nog det finns sånna familjer i sverige men det är nog inte så vanligt xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Kolla på Wrong Turn 6 Blink Tog mig fan 10 min för att komma på vad den heter..

Den är sämst den första är bäst när dom gömmer sig i träden med pilbågar xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

Den är sämst den första är bäst när dom gömmer sig i träden med pilbågar xD

Menade på incest delen Blink Fast det kanske inte är den filmen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Menade på incest delen Blink Fast det kanske inte är den filmen...

Jaha då har jag inte sätt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

Har du ens läst vad jag skrev i trådstarten? xD Jag tror inte du vet vad trollande är i så fall...

Jag är inte ett dugg intresserad av incest själv. Jag undrar bara hur utbrett ni tror det är i sverige! För jag tror det är vanligare i östra europa som polen och ryssland men hur ska man veta men tycker det är intressant att spekulera så tänkte vi kunde göra det här fritt och dela tankar 😀

Så vad tror du?

Som sagt, jag tror inte att det alls är vanligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Som sagt, jag tror inte att det alls är vanligt...

Men om du inte tycker det är intressant att diskutera behöver du inte skriva här alls och inte posta dryga bilder heller!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD 


   
SvaraCitera