Aviseringar
Rensa alla

Ha sex vid mens?


Ämnesstartare

vanish_vanish_oxi_action_intelligence_ma


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ceka92: Ja, allt inkluderat.

är bara ha en handduk under eller göra det i duschen eller whatev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle inte ha det. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: Ja, allt inkluderat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: Nej (varför?)

Har haft lite sexande förr under mens med handduk under och i duschen och sånt, men när jag tänker efter så skippar jag det nog helst. Mår ganska dåligt under mens, känner mig tjock och usel så tappar kåtheten lite den veckan, plus kan inte slappna av riktigt då heller. Brukar vara helt löjligt kåt i vanliga fall så ligger hellre då 🙁 


   
SvaraCitera
reben

mer ja w/e om man vill 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Har haft lite sexande förr under mens med handduk under och i duschen och sånt, men när jag tänker efter så skippar jag det nog helst. Mår ganska dåligt under mens, känner mig tjock och usel så tappar kåtheten lite den veckan, plus kan inte slappna av riktigt då heller. Brukar vara helt löjligt kåt i vanliga fall så ligger hellre då 🙁 

jag förstår känslan av att vara ful/uppsvälld. men jag är mer intresserad i den perioden av något skäl. det finns studier som visar att kvinnor blir mer attraherade av muskler i perioden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många blir kåtare när de har mens och om bara killen går med på det så är det ju bara att köra på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snuskigt asså Förvirrad


   
SvaraCitera

Nej, tycker det känns äckligt. Har dessutom alltid jättemycket mensvärk/känner mig öm så brukar inte vara särskilt sugen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt bra med menssex för då kan man spruta bruden full utan risk 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har tänkt köpa vanish flera ggr men det kostar ju typ 70 spänn för en sådan där liten burk så mitt snåla jag har sagt stopp och belägg varenda gång


   
SvaraCitera

läckarna går bort från handdukarna fastän de legat och grott in en vecka och bf ba kör dem 40 grader med vanligt tvättmedel

F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
läckarna går bort från handdukarna fastän de legat och grott in en vecka och bf ba kör dem 40 grader med vanligt tvättmedelF

jag vet men jag gillar rosa.

blod är typ lättast att tvätta bort av allt förutom vatten.


   
SvaraCitera