Aviseringar
Rensa alla

hackad osv


Ämnesstartare

Vet inte, jag brukar inte läsa min signatur varje dag. Men idag så gjorde jag det.

Då går att läsa att min signatur har blivit ändrad till, "Jag har fel och du har rätt // pantad toffel" [crazy]

från min tidigare "jag har rätt och du är fel din pantade toffel". Visst är det lite småkul att någon har lämnat ett så gulligt medelande [crazy][cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar fortfarande inte hur man blir hackad[confused]

Alla verkar ha blivit hackade vid nåt tillfälle, känner mig lite utanför som inte har blivit det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

känner mig lite utanför som inte har blivit det[sad]

kan hacka din signatur utan att hacka dig om du vill 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

kan hacka din signatur utan att hacka dig om du vill 😉

teorin är att användaren exner ändrade min signatur när den var hackad över nyår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

kan hacka din signatur utan att hacka dig om du vill 😉

Fast då hackar du ju inte mig, då ändrar du ju bara min signatur, its not the same[sad]


   
SvaraCitera

Asha:

teorin är att användaren exner ändrade min signatur när den var hackad över nyår.

kan nog stämma det är inte jag i all fall...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig blivit hackad. UM's busiga liga gillar mig.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

kan nog stämma det är inte jag i all fall...

iof är du ända mod som varit på min profil 2011 [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Aldrig blivit hackad. UM's busiga liga gillar mig.

du menar pantade toffel hackern? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

du menar pantade toffel hackern?

Venne, trodde att det var på tal om hackning av konton överhuvutaget på UM.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, jag förstår ej meningen med alla dina trådar om dig själv. Du anmäler ju dom ändå så att en mod får låsa....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig heller blivit hackad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Alltså, jag förstår ej meningen med alla dina trådar om dig själv.

Okej, mening som i syfte är ju att dela med mig av saker som dessa. Om du inte vill läsa dom kan du sluta läsa dom osv.

Idoufe:

Du anmäler ju dom ändå så att en mod får låsa....

Att användare skriver hätskt så man blir tvungen att anmäla det inlägget kanske inte alltid hjälper utan trådarna kan gå ur styr, då kan det vara rimligt att låsa tråden kanske. Men jag tycker vi slutar upp med meta-diskussioner om "mina trådar om dig själv", då det inte är så intressant i denna tråd. Hänvisar till pm och gb, svarar om jag orkar (jag måste ju faktiskt inte prata med dig om jag inte känner för det, då måste du kunna hantera det och inte starta off-topic/metadiskussioner konstant i mina trådar).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera