Aviseringar
Rensa alla

Hade du blivit rädd och drabbats av panik om du hörde detta ombord på ett flygplan?


Ämnesstartare

Och om ja, av vilken anledning? 


   
Citera
Ämnesstartare

S3ON: Ja, jag hade blivit rädd och drabbats av panik! (sympatiserar inte med SD eller andra så kallade främlingsfientliga partier)

Förlåt mig, men sånt där och i synnerhet det som sker ombord på flygplan accesorerar jag med terrorism. Ledsen  


   
SvaraCitera

hade nog blivit lite orolig oavsett vem som ställde sig upp och skrek. det är inte direkt "normalt" beteende så jag skulle nog ta för givet att personen inte var riktigt riktig....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
hade nog blivit lite orolig oavsett vem som ställde sig upp och skrek. det är inte direkt "normalt" beteende så jag skulle nog ta för givet att personen inte var riktigt riktig....

^
och det handlar inte om vad personen skriker elr om religion/politik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sett flera evenemang/pranks/videos där snubbar kör eller utmanar andra att göra sånt på flygplan lr flygplats.

Konstig tråd och poll. Att finna något islamrelaterat oroande eller panikframkallande e lite 2002


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle nog bara bli lite förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dt är nog bara jag som har skadats på d viset av allt dt hemska man har sett i klipp från mellanöstern och andra terrorattentat världen över med orden "allahu akbar". Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade ni verkligen reagerat på samma vis av 2 olikt skrikande människor på ett plan där den ena skriker: "I am the one and only!!!!!!".. Och den andra: "Allahu akbar!!!!!!"?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
hade nog blivit lite orolig oavsett vem som ställde sig upp och skrek. det är inte direkt "normalt" beteende så jag skulle nog ta för givet att personen inte var riktigt riktig....

amsi:

^
och det handlar inte om vad personen skriker elr om religion/politik

kakakaka:
Sett flera evenemang/pranks/videos där snubbar kör eller utmanar andra att göra sånt på flygplan lr flygplats.

Konstig tråd och poll. Att finna något islamrelaterat oroande eller panikframkallande e lite 2002

Hade ni verkligen reagerat på samma vis av 2 olikt skrikande människor på ett plan där den ena skriker: "I am the one and only!!!!!!".. Och den andra: "Allahu akbar!!!!!!"??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är så tråkig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redan flygrädd typ, men ja, skulle la bli lite nojjig. 

Panik och typ rage'a som fan verbalt mot stollen som står o skriker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Du är så tråkig. 

*OBS* Det här är inte ett attempt att vara rolig från min sida *OBS* 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade ni verkligen reagerat på samma vis av 2 olikt skrikande människor på ett plan där den ena skriker: "I am the one and only!!!!!!".. Och den andra: "Allahu akbar!!!!!!"??

ja det hade jag. skulle jag ljuga första gången elr? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja det hade jag. skulle jag ljuga första gången elr? 

mja, finns väl en möjlighet för d ja. tror att fler människor generellt sett reagerar mer på muslimer i sammanhanget, folk påverkas av händelser o.s.v. vardagsrasism.     


   
SvaraCitera

S3ON:

Hade ni verkligen reagerat på samma vis av 2 olikt skrikande människor på ett plan där den ena skriker: "I am the one and only!!!!!!".. Och den andra: "Allahu akbar!!!!!!"??

ah det tror jag.


   
SvaraCitera