Aviseringar
Rensa alla

Hade du blivit rädd och drabbats av panik om du hörde detta ombord på ett flygplan?


Ämnesstartare

S3ON: Nej, jag hade inte blivit rädd men jag hade blivit lack. Ge fan i att skrika! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

mja, finns väl en möjlighet för d ja. tror att fler människor generellt sett reagerar mer på muslimer i sammanhanget, folk påverkas av händelser o.s.v. vardagsrasism.     

är ingen annan än du som kan stå för att du är rasist vettu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

är ingen annan än du som kan stå för att du är rasist vettu

jag är inte rasist. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

jag är inte rasist. 🙁

"ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Nej, jag hade varken blivit rädd eller panikslagen.. (sympatiserar inte med SD

Hade blivit lite irriterad om jag nu sov gott. Sen hade jag undrat varför han håller sig för öronen, vilket han ser ut att göra. Sen hade jag bara somnat om när han var klar.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag e bara påverkad av media lr ngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker efter 9/11 osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: tänker efter 9/11 osv

Du är med andra ord insnöad på något som hände för snart 13 år sedan?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Du är med andra ord insnöad på något som hände för snart 13 år sedan?

Hjärta

mjo har dt hänt 1 gång kan d hända igen osv 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:
Redan flygrädd typ, men ja, skulle la bli lite nojjig. 

Panik och typ rage'a som fan verbalt mot stollen som står o skriker. 

+1

speciellt om jag låg och sov. jävla respektlöst sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kapas plan så lär det väl statistiskt sett vara av någon form av terroristgrupp som ligger bakom (och ja, där kvalar islamister in och hur fasen ska man kunna veta om någon är islamist eller inte) så jag förstår ju hur s3on & andra tänker. jag hade dock inte tänkt så i detta fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: mjo har dt hänt 1 gång kan d hända igen osv 🙁

Då borde du vara rädd för åska för att människor som blivit träffade av blixten har hänt mer än en gång. Samt för att åka bil för att trafikolyckor händer jämnt. Och för att gå över övergångsställen för folk blir påkörda jämnt. Och för att åka tåg för att det händer då och då att det blir fel på tågen så att dom blir stående och man är fast i ett varmt tåg. Och så vidare.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Då borde du vara rädd för åska för att människor som blivit träffade av blixten har hänt mer än en gång.

Mjo, undviker öppna ytor när det åskar. Men tkr det är mysigt med själva ljudet och blinkandet osv om jag befinner mig inomhus lr i närheten av åskledare. 

Storchen84: Och för att gå över övergångsställen för folk blir påkörda jämnt.

Man går ju inte över hur som helst utan att se till så att bilarna verkligen stannar först. 

Storchen84: Och för att åka tåg för att det händer då och då att det blir fel på tågen så att dom blir stående och man är fast i ett varmt tåg. Och så vidare.

Ja, tankar som sådana grips jag ofta av på tåg, eller att de skall spåra ur och alla ombord ska dö inklusive jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror nog lite på vilket bolag jag flög med och var någonstans. Hade nog inte blivit lika rädd om det var med Fly Emirates någonstans i sydvästra asien. Hade det däremot varit mellan typ Köpenhamn och New York så hade det kanske ringt en och annan varningsklocka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade flippat ur. Öppnat  flygplansdörren och kastat ur skäggtomten ur planet.


   
SvaraCitera