Aviseringar
Rensa alla

hade du förlåtit?


Ämnesstartare

jag tror inte att jag hade förlåtit


   
SvaraCitera

Hade inte förlåtit först men jag skulle försöka bygga upp förtroendet oss emellan igen men om han gör det en gång till då är det over and out.

Btw.. Isola? Du är exakt 10 centimeter längre än mig! Har typ alltid tänkt på det när jag ser din signatur. Jag är 151cm! [wink]


   
SvaraCitera

det är uppenbart vad pojken ville, det var knappast ngt "misstag" och därför är nog risken stor att det händer igen, så nä, be han dra åt helvete!


   
SvaraCitera
blum
 blum

inte en chans, skulle han göra sådär är han ju uppenbarligen inte intresserad av vårt förhållande längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

inte en chans, skulle han göra sådär är han ju uppenbarligen inte intresserad av vårt förhållande längre.


   
SvaraCitera

Äsch, bara ett practical joke från din pojkväns sida. Inget att bli en suris över 😛


   
SvaraCitera

Inte okej. Skvallrar om en mer djupgående mentalitet.


   
SvaraCitera
Åtta

Men... Han har ju inte gjort något. [shake] Har ni aldrig sett Minority Report eller?! Man kan ju inte döma någon innan denne ens gjort något! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera

hallonsoda:

hade du förlåtit honom då?

Nej. NEJ. No. Niet. Nein. Icke. Ikke. Inte. Nej!


   
SvaraCitera

Jag skulle säkert förlåta honom någon gång i livet. Men bara för att man förlåter honom betyder det inte att man måste fortsätta att vara tillsammans med honom.

Åtta:

Men... Han har ju inte gjort något. [shake] Har ni aldrig sett Minority Report eller?! Man kan ju inte döma någon innan denne ens gjort något! [mad]

Han har redan varit otrogen med den andra tjejen i sitt hjärta. 🙁
Olagligt att bara ens se på andra kvinnor som inte är heltäckta med burka ju. [mad]


   
SvaraCitera

"Se men inte röra" är också fel i mina ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The_Fallen_:

"Se men inte röra" är också fel i mina ögon

beror väl på hur han ser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill the man


   
SvaraCitera

Lindblom:

inte en chans, skulle han göra sådär är han ju uppenbarligen inte intresserad av vårt förhållande längre.


   
SvaraCitera