Aviseringar
Rensa alla

Hade en sexdröm inatt [blush]


Aldrig haft en sexdröm 😐 haft en nästan-sexdröm... men nä, den räknas inte ens.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Aldrig haft en sexdröm 😐 haft en nästan-sexdröm... men nä, den räknas inte ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjärgo:

I drömmen eller IRL?

I drömmen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

!! som fan harhaft flera sexdrömmar på sistone då man spruat i sömnen på bruden!!! plus att nu förtiden runkar jag typ alltid till min snygga lärare!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Aldrig haft en sexdröm 😐 haft en nästan-sexdröm... men nä, den räknas inte ens.

ni tjejer är inte mycket för sånt där asså!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Aldrig haft en sexdröm 😐 haft en nästan-sexdröm... men nä, den räknas inte ens.

ni tjejer är inte mycket för sånt där asså!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Hon var topless i simhallen, riktigt fina, stora bröst hade hon!

WTF går du i skolan fortfarande eller?? och hur fan kunde hon bada topless i en simhall?? låter jävligt nice om det är sant!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenfans93:

WTF går du i skolan fortfarande eller?? och hur fan kunde hon bada topless i en simhall?? låter jävligt nice om det är sant!!

Det var i drömmen hon gick runt topless, så träffade jag henne och vi började snacka.


   
SvaraCitera

Yogi:

Precis! Fast jag vaknar alltid precis innan jag kommer. Fan vad jag hatar det!

bättre det, vem fan vill komma i sömnen? [shake]

bajenfans93:

ni tjejer är inte mycket för sånt där asså!!

hur mycket undertryckt ilska måste man ha för att skapa ett kvinnofientligt troll? jävligt löjligt av dig, faktiskt. [zzz]


   
SvaraCitera

Älskar sexdrömmar. Fast kan ju vara lite pinsamt och så iofs om man drömmer om någon man inte vill drömma om, t.ex bästisens pojkvän. [sad][blush][blush]


   
SvaraCitera

Haha, en gång drömde jag att jag var på ett läger och hade sex med en vuxen manlig "lägerledare" eller vad det heter. Det var rätt hot! [blush] Han var alltså typ 25 eller något.


   
SvaraCitera

Yogi:

Hade sex med min kvinnliga lärare under vattnet i simhallen. Det var underbart

Låter härligt.
Det jag gillar med sexdrömmar är att om man kommer i drömmen så kommer man på riktigt också[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dicamillo:

Det jag gillar med sexdrömmar är att om man kommer i drömmen så kommer man på riktigt också

mm, som riktigt sex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

hur mycket undertryckt ilska måste man ha för att skapa ett kvinnofientligt troll? jävligt löjligt av dig, faktiskt.

så du tycker jag är kvinnofientlig bara för att jag sa att hon inte drömmer om sex!! du jag har nog mer brudar på fronten en vad du har. och jag älskar tjejer som fan!! [love]my love to girls!!

så kom fan inte och snakca massa jävla skit!!!


   
SvaraCitera
elinc

Jag kommer inte ihåg mina drömmar ofta alls 🙁
Och om jag gör det så är det bara någon lite detalj. Och då vill man ju veta resten... [sad]


   
SvaraCitera