Aviseringar
Rensa alla

Hade sagt vad jag tycker om dig


shoot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

fotfarande

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Penstrokes skrev i sin tråd att folk verkar gilla dig, något jag inte har märkt av men jag får väl tro på det han säger.

Ska jag vara uppriktigt påminner det mig om en kacklande hönsgård från Värmland. Det vill säga att "snacket-sprids-på-byn".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Ska jag vara uppriktigt påminner det mig om en kacklande hönsgård från Värmland. Det vill säga att "snacket-sprids-på-byn".

Fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Fattar inte.

Jag ber om ursäkt ifall det lät osammanhängande men jag hoppas du har överseende, klockan är trots allt runt 03:25. Tillåt mig att förtydliga mig någorlunda.

Jag fick en uppfattning som handlar om att du i själva verket inte vill framföra din åsikt, beträffande om vad du personligen tycker om mig. Utan sätter din tilltro till någon helt annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar faktiskt 🙁


   
SvaraCitera

Uppmärksamhetshoror är vi allihopa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

vill!

Gillar dig, men har ingen vidare koll på vem du är. Förväxlar hela tiden med en gammal UMare som jag inte minns vad hon nickade, hängde här runt 07 typ. Känner att jag har haft mer insyn än jag önskat i ditt privatliv i och med Johnnybravo.

x_marty:

Jag fick en uppfattning som handlar om att du i själva verket inte vill framföra din åsikt, beträffande om vad du personligen tycker om mig.

Aha, sorry. Ledsen men jag har inte så mycket av en åsikt om dig. Du verkar lite höger så det är väl tardigt av dig, men det är väl typ det.

Zymbaline:

Undrar faktiskt 🙁

Tycker att du verkar snäll men uptight kanske. Har 0 emot dig men har fått intrycket av att du tar dig själv på för stort allvar. Stör mig på att din blogg dyker upp överallt på sidan, men det är inget personligt.

pumanJessica:

shoot

Vet ej vem du är.

Penstrokes:

Uppmärksamhetshoror är vi allihopa.

Ja. Här får du uppmärksamhet: mitt första intryck av dig kommer från en annan användare på ett annat forum, som när du registrerade dig utbrast "M** H! Han är ju kändis!" och hänvisade till Idiotförklarad. Tänkte: wow. Minns sedan när jag träffade dig sedan i samma veva (~07) att du verkar vara en skön kille med en härligt cynisk livssyn. Gillade dina dräpande kommentarer även irl. Ser dig som en genuin och originell människa som har hittat en bra balans mellan att vara spydig och sympatisk gentemot folk du känner och inte. Är himla imponerad över flytten till staterna och gillar att vi är i sort of samma bransch. Du är inte den jag i första hand associerar mest med UM, men en av de jag verkligen saknar att träffa då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Har 0 emot dig men har fått intrycket av att du tar dig själv på för stort allvar.

Det stämmer nog. 🙁

Coolt att du har bra musiksmak btw, verkar som det i alla fall med tanke på din kärleksförklaring till Pen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tar risken! (Extra läskigt med tanke på att du är en av de umare vars åsikt jag bryr mig om :$)


   
SvaraCitera

do me do me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

men jag då?

Är som så många andra ganska svag för snygga vänstertjejer i dreads, byggde en UM-crush rätt snabbt när du dök upp i politikforumet för evigheter sedan. Tycker: bra klipsk tjej med hjärta på rätt ställe. Gillar att vi har gemensamma bekanta IRL.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

IRL.

Hääj, jag kan se till att vara i närheten av dig vid tretiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Okej, tar risken! (Extra läskigt med tanke på att du är en av de umare vars åsikt jag bryr mig om :$)

Ingen större risk imo, har väl alltid varit positivt inställd till dig både under gulligt UM-flörtande och utanför. [crazy] Med tanke på hur länge du varit aktiv tog det mig ett bra tag att bilda mig en uppfattning om vem du är mer än "gulliga tjejen i lugg som höll ihop med Passaro", men gillar jag på senare tid fått chans att prata mer (även om det knappt händer nu).


   
SvaraCitera