Aviseringar
Rensa alla

Hade sex med en annan


Ämnesstartare

Min kille gjorde slut med mig efter nästan 1 år, han hade behandlat mig som skit den sista tiden också. Efter att vu gjorde slut träffade jag en ny kille ungefär 2-3 veckor efter. Dagen efter att jag hade träffat den här killen så skriver mitt ex till mig att han älskar mig och jag älskade såklart honom också men jag vågade inte gå tillbaka till honom eftersom att han hade sårat mig den sista tiden och han hade lämnat mig så jag va rädd för att bli sårad igen. Och han visste de. Vi träffades 2 gånger efter att jag började hålla på med den andra killen och vi låg. Men han visste fortfarande att jag va rädd för att bli tillsammans med honom igen.

Sen låg jag med den nya killen. Och nu är jag och exet tillsammans igen, vi hade inte varit tillsammans på ca 1,5 månad. Han har frågat mig om jag låg med den här andra killen för han har hört de från andra, jag har nekat varje gång och varje gång någon annan frågar nekar jag. Jag vet hur sårad min pojkvän kommer bli, han är väldigt känslig, han skulle nästan kunna göra slut med mig om han fick reda på de. Dethär va några månader sen jag låg med den andra killen och min pojkvän började själv hålla på med någon annan. Jag hade slutat tänka på dethär helt och gömt bort de men nu har jag börjat tänka på de igen och jag vet inte vad jag ska göra, jag vet hur upprörd, arg och ledsen min kille kommer bli så jag vågar inte berätta sanningen.


   
Citera
quex
 quex

Dedoban123: han hade behandlat mig som skit den sista tiden också.

Då har du svarat redan där. Dumpa honom för gott.


   
SvaraCitera

quex:

Då har du svarat redan där. Dumpa honom för gott.

Men det kräver logiskt tänkande att förstå såntCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

quex:

Då har du svarat redan där. Dumpa honom för gott.

Han har ju ändrat på sig nu och behandlar mig bättre än någonsin


   
SvaraCitera
theooz

finns inget rätt eller fel svar här riktigt... dåligt att ljuga men dåligt om han kommer lida av sanningen... du måste ju inte riktigt berätta då ni inte var tillsammans men om det tär på dig att ha ljugit så berätta och hoppas på det bästa


   
SvaraCitera
quex
 quex

Dedoban123:

Han har ju ändrat på sig nu och behandlar mig bättre än någonsin

Sådant brukar vända igen.


   
SvaraCitera

Du har satt dig själv i en klurig sits, att du påstår att han behandlar dig bättre nu gör ju saken ännu svårare för oss att svara på åt dig. Jag är inte du men om det här är något du går och tänker på och mår dåligt över så berätta sanningen för honom, men var beredd på att han kan bli sårad och att ni kanske inte kan fortsätta om så är fallet. Jag känner så här, att man älskar varandra är en sak, men tillit är otroligt viktigt det också. Om han inte känner att han kan lita på dig (för jag antar att du litar på honom vad gäller att han endast är med dig) så råder jag er att avsluta förhållandet eller iallafall ta en längre paus som vänner för att eventuellt bygga upp tilliten för varandra igen. 


   
SvaraCitera

Dedoban123:

Han har ju ändrat på sig nu och behandlar mig bättre än någonsin

Lite inte på att det kommer fortsätta. Bättre att göra slut nu än att riskera att bli sårad igen eller ännu värre, skadad.


   
SvaraCitera