Aviseringar
Rensa alla

Hade sex med en kille, men ångrar mig nu. Anmäla honom för våldtäkt?


Ämnesstartare

Hej. I lördags var jag på fest hos en klasskamrat och där träffade jag på en snubbe som jag känner lite halvt genom skolan. Vi båda hade druckit lite mycket och så började vi strula och hamnade så småningom i säng och hade sex. Jag har varit lite intresserad av den här killen tidigare så trodde att sexet betydde något, men han sa nästa dag att det bara var sex och att det inte betydde något för honom. Jag blev naturligtvis jättesårad och kände mig utnyttjad och ångrar nu sexet. Min kompis föreslog att jag kunde hämnas genom att anmäla honom för våldtäkt så kunde jag få skadestånd till på köpet, vilket skulle passa bra eftersom jag är rätt fattig just nu. Så jag tror jag ska göra det. Någon som vet på ett ungefär hur mycket man kan få ut i skadestånd? Mer än 10.000? Hade tänkt dela cashen med några kompisar så vill ju att det ska bli så mycket som möjligt.

Tacksam för svar.


   
Citera
Ämnesstartare

det här var det tråkigaste trolleriet ever. gå och lägg dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom du gick med på att ha sex är det definitivt inte våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
det här var det tråkigaste trolleriet ever. gå och lägg dig.

Jag trollar inte?

mrman:
Eftersom du gick med på att ha sex är det definitivt inte våldtäkt.

Nej, men det vet ju inte rätten och polisen. Ska ju framställa det som att han faktiskt våldtog mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jasmine Borg:

Jag trollar inte?

Nej, men det vet ju inte rätten och polisen. Ska ju framställa det som att han faktiskt våldtog mig.

Hur ska du bevisa att han våldtog dig? Falska anmälningar är straffbara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hur ska du bevisa att han våldtog dig? Falska anmälningar är straffbara.

Mina kompisar ska ställa upp som vittnen + att jag är en bra skådespelerska så hade lätt kunnat övertyga rätten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jasmine Borg:

Jag trollar inte?

Nej, men det vet ju inte rätten och polisen. Ska ju framställa det som att han faktiskt våldtog mig.

Att sätta dit någon för ett brott som man inte har gjort är sjukt om ngt .Tänker du  så är du förmodligen ett troll eller väldigt störd person ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Att sätta dit någon för ett brott som man inte har gjort är sjukt om ngt .Tänker du så är du förmodligen ett troll eller väldigt störd person !

Han utnyttjade ju mig. Det är våldtäkt på sätt och vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jasmine Borg: Mina kompisar ska ställa upp som vittnen + att jag är en bra skådespelerska så hade lätt kunnat övertyga rätten.

Dock finns din ip-adress registrerad här, kopplad till dina poster.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Och så frågar sig många varför offer behandlas så kyligt av  samhället....


   
SvaraCitera

NEMI:
Och så undrar många varför våldtäktsoffer behandlas så kyligt av  samhället....

Jag vet inte vem som är mer körd i skallen, trollet som skapade tråden och tror att folk ska gå på det eller du...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jasmine Borg:

Han utnyttjade ju mig. Det är våldtäkt på sätt och vis.

Nej sa du ja och gick med på det och då är det inte våldtäkt läs lagen  ! Isf vrf va du så jävla korkat och inte använde dit omdöme ist !? :O 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla gumman... Var inte så oschyst mot snubben. Det var du som valde att göra det och det är inte någon annans fel. Att utnyttja myndigheterna för falskhet är inge bra att göra hörru..


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

honolulu:

Jag vet inte vem som är mer körd i skallen, trollet som skapade tråden och tror att folk ska gå på det eller du...

är väldigt dum i huvudet så det kan mycket väl vara jag.


   
SvaraCitera
b1son

asså våldtäkst män är såna offer!!!!! faaan asså fattar ej hur msk kan bete sig såhär, d e o utnyttja männen!!!!!!!


   
SvaraCitera