Aviseringar
Rensa alla

hade sex med en kille, nu är bästisen sur.


Ämnesstartare

Christie14:

Har hon rätt i att bli sur på mig för något som jag valde att göra?

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

you can imagine

Ja, människor suger. Man bör dock ändå inte inskränka sig själv på grund av andras åsikter. Däremot måste man ju stå ut med konsekvenserna av sina handlingar. Betraktar killarna tjejerna som mindre värda bara för att de har haft sex med många är de ändå inte värda någon uppmärksamhet för övrigt.


   
SvaraCitera

Nachac:

a, människor suger. Man bör dock ändå inte inskränka sig själv på grund av andras åsikter. Däremot måste man ju stå ut med konsekvenserna av sina handlingar. Betraktar killarna tjejerna som mindre värda bara för att de har haft sex med många är de ändå inte värda någon uppmärksamhet för övrigt.

totally agree


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Enligt mig bör man inte låta bli någonting av rädsla för att få någon sorts "stämpel."

I den lilla staden jag bor i har varenda skalle ett stämpel. det går inte att undvika, då måste man vara jävligt clever.

Nachac:

Ja, människor suger. Man bör dock ändå inte inskränka sig själv på grund av andras åsikter. Däremot måste man ju stå ut med konsekvenserna av sina handlingar.

Om det uppstår en del konsekvenser så är jag redo att stå ut med dom också, jag gör detta för att jag vill det, inte för att jag blir tvingad.


   
SvaraCitera

Christie14:

Har hon rätt i att bli sur på mig för något som jag valde att göra?

Nej, för det är ditt val vem du ligger med. Hon får tycka vad hon vill, men det är inte direkt så att hon ska godkänna vem du ligger med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diederik:

hon är avundsjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christie14:

I den lilla staden jag bor i har varenda skalle ett stämpel. det går inte att undvika, då måste man vara jävligt clever.

Så då kan man lika gärna strunta i det och göra vad man har lust med. Korkade, inskränkta människor kommer alltid finnas.

Christie14:

Om det uppstår en del konsekvenser så är jag redo att stå ut med dom också, jag gör detta för att jag vill det, inte för att jag blir tvingad.

Behåll den inställningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Nej, för det är ditt val vem du ligger med. Hon får tycka vad hon vill, men det är inte direkt så att hon ska godkänna vem du ligger med.

Tack! Det är precis så jag tycker också. Hon har ingen rätt att bli sur och besviken på något jag valde att göra. My life, my choices.

Nachac:

Så då kan man lika gärna strunta i det och göra vad man har lust med. Korkade, inskränkta människor kommer alltid finnas.

Word. Har alltid funnits, kommer alltid finnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christie14:

Word. Har alltid funnits, kommer alltid finnas.

Tråkigt, men sant.


   
SvaraCitera
orcite

Om du är en slampa så spelar det inte roll om han är player..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diederik:

hon är avundsjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orcite:

Om du är en slampa så spelar det inte roll om han är player..

haha, rätt! [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diederik:

hon är avundsjuk


   
SvaraCitera

Christie14:

Det är så här att för några dagar sen hade jag sex med en kille som har en player stämpel på sig i skolan.

Härligt för dig. Sex är underbart och det ska man ha i mängder. Är man fri och singel utnyttja chansen till många stunder med olika [smile]

Christie14:

Medans hon andra klickade totalt och frågade vafan jag tänkte med, eftersom han, enligt henne, är skolans värsta player

Hon har sin åsikt om honom och är rädd om dig. Så ta det som att hon är orolig för dig för att hon tycker om dig. Sedan så delar ni inte alltid samma uppfattning om sex möjligen men det är oväsentligt. Hon kommer att ändra sig och ni kommer vara bra kompisar lång tid framöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JERIMO:

orcite: Om du är en slampa så spelar det inte roll om han är player..

Nej, är ingen slampa.

_MrBig_:

Härligt för dig. Sex är underbart och det ska man ha i mängder. Är man fri och singel utnyttja chansen till många stunder med olika [smile]

Så tycker jag också! Man är bara ung en gång, man ska passa på att ha roligt, men säkert förstås!

_MrBig_:

Hon har sin åsikt om honom och är rädd om dig. Så ta det som att hon är orolig för dig för att hon tycker om dig. Sedan så delar ni inte alltid samma uppfattning om sex möjligen men det är oväsentligt. Hon kommer att ändra sig och ni kommer vara bra kompisar lång tid framöver.

Jo klart jag förstår att hon är det, men jag tyckte bara inte att hon behövde bli sur och besviken på mig för det. Sen så har hon inte pratat med mig på ett tag heller, jag tänker inte vara den första som säger något, även om det brukar bli så... Hon måste inse själv att det inte hjälper att reagera på det sättet, jag tycker om att ha sex. Bara sån jag är, hon kanske bara behöver tid att acceptera det eller något..


   
SvaraCitera