Aviseringar
Rensa alla

Hade vunnit en " deltävling" ringde en kvinna från Göteborg och sa...


Ämnesstartare

Hade ju varit med i en tävling för att vinna typ 700 liter bensin eller annat drivmedel. Men vann inte det och då hade jag visst vunnit en deltävling. Jag tänkte " Ahaa, schysst!" Så då berättade hon vad det var för något. Var en tandborste värd 800 kr. Tackade ja så dum som jag är. Hon sa att det skulle vara grattis. Fick mejl om det nu idag och det skulle kosta 99 kr i månaden i ja ett år eller vad det var. Att man aldrig kan säga nej till dom där personerna.. Senast drog jag på mig kalsonger.. Rodnar Tur man har ånger rätten i 14 dagar. Så blir att skicka tillbaka det när jag får hem det. Behöver inte ens den där tandborsten har en Oralb tandborste eller vad det heter...
Trevlig helg på er alla UM:are i alla fall, skönt med heelg! PartyGlatt skålandeGlad


   
Citera
Ämnesetiketter

Mycket glad

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: Mycket glad

LedsenHjärta

Eller hur det lätt bra!
Sen en sån där luring ju Icke! haha


   
SvaraCitera
sincan

En försäljare fick mig att prenumerera på slitz för många år sedan. Han eller hon var så jävla bra...


   
SvaraCitera

tackade också ja till tandborste en gång. använder den än. fick hem två nya tandborsthuvuden varje månad och fick betala något men minns inte hur mycket. sa upp det för flera månader sedan men har överflöd av tandborsthuvuden ändå pga byter inte varannan vecka som dom tydligen vill eller tror att man gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan: En försäljare fick mig att prenumerera på slitz för många år sedan. Han eller hon var så jävla bra...

Haha inte lätt, men var väl bara att säga upp det?

ehd: tackade också ja till tandborste en gång. använder den än. fick hem två nya tandborsthuvuden varje månad och fick betala något men minns inte hur mycket. sa upp det för flera månader sedan men har överflöd av tandborsthuvuden ändå pga byter inte varannan vecka som dom tydligen vill eller tror att man gör

Jahaa ja då är vi ju två!! Hm det kan jag ju tänka mig.. Finns väl inte någon människa som byter tandborst huvud varannan vecka?


   
SvaraCitera

Johansson: Jahaa ja då är vi ju två!! Hm det kan jag ju tänka mig.. Finns väl inte någon människa som byter tandborst huvud varannan vecka?

när dom ringde sa dom att dom skickar hem nya huvuden så ofta för att i princip alla byter tandborste/tandborsthuvud alldeles för sällan.. bra säljknep


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahaa då fattar jag! Jo Ehd det var ett bra säljknep.. så har jag inte sett på saken


   
SvaraCitera