Aviseringar
Rensa alla

Häej...


Ämnesstartare

mynona:

ag kan knappt laga mat. Jag köper färdigmat eller också lagar andra mat åt mig, och om andra inte gör det åt mig så köper jag färdiglagad mat. Det är inget fel på mikromat och färdigrätter.

bor du hos föräldrar? mm är inte heller sådär jätteroad av matlagning alltid så jag käkade mest färdigmat i början men sedan blev det mer lagat. otroligt trökigt dock.

mynona:

Katter som är så självständiga? Det hade jag inte trott.

stella är en blandning tycker jag. så fort jag känner minsta obehag brukar hon komma och sätta sig tätt intill eller vilja ligga på mig. hon läser mig så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

[ops][ops]

s to the luta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bara leggings på mig. kan man ta på benvärmare, dra upp dem till låren och sedan gå ut? har inga termosar och jeans känns så stelt


   
SvaraCitera
mynona

isola:

bor du hos föräldrar?

Man behöver inte bo hos sina föräldrar för att köpa färdigmat varje dag. Eller att få andra att laga mat åt en.[no-no]

Visst kan det vara trevligt att laga mat. Vem tycker heller inte om god mat. Dock har mat för mig till vardags alltid varit något som avbrutit mig i läsande och skrivande och annat som jag sett som viktigare.

isola:

stella är en blandning tycker jag. så fort jag känner minsta obehag brukar hon komma och sätta sig tätt intill eller vilja ligga på mig. hon läser mig så bra.

Det är sött naturligtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Man behöver inte bo hos sina föräldrar för att köpa färdigmat varje dag. Eller att få andra att laga mat åt en.[no-no]

Vilket undvikande svar!

mynona:

Dock har mat för mig till vardags alltid varit något som avbrutit mig i läsande och skrivande och annat som jag sett som viktigare.

Vilken farbror Quentin du är
(om du läst vi femböckerna alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska nu äta glass
och
titta på film eller serie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska göra typ middag. fläskpannkaka.
De ska jag göra nu


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Vilket undvikande svar!

Undvikande på ett fint sätt, inte sant?

isola:

Vilken farbror Quentin du är

Mat och annat praktiskt är som regel bara irriterande petitesser [shake]

isola:

(om du läst vi femböckerna alltså)

Mamma läste dem själv då hon växte upp och vi har därför de flesta, men därför blev det aldrig av att jag läste dem.


   
SvaraCitera
mynona

sincan:

[ops][ops]

Åh, först nu lade jag märke till vilket forum jag skrev i.

isola:

s to the luta

Du har placerat detta i forum snusk? Med tanke på frågeställningen kunde man uppfatta det som en freudiansk felplacering 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum X/Snusk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Undvikande på ett fint sätt, inte sant?

[cry]

mynona:

Mamma läste dem själv då hon växte upp och vi har därför de flesta, men därför blev det aldrig av att jag läste dem.

Har läst alla typ tre ggr, och fått dem lästa för mig minst lika många ggr [blush]

mynona:

Du har placerat detta i forum snusk? Med tanke på frågeställningen kunde man uppfatta det som en freudiansk felplacering 😉

Vill i hemlighet att ni ska skriva upphetsande grejer ja, men ni gjorde min besviken.


   
SvaraCitera
mynona

isola:

[cry]

Hur undviker man då väluppfostrat att svara om man inte vill medge att man exempelvis köper mikromat varje dag eller bor med två personer som inte är ens föräldrar och vilka man får att laga mat åt sig?

isola:

Har läst alla typ tre ggr, och fått dem lästa för mig minst lika många ggr [blush]

Jag kommer nog någon gång att göra det som en tribut till mor.

isola:

Vill i hemlighet att ni ska skriva upphetsande grejer ja, men ni gjorde min besviken.

Schism flyttade snällt tråden efter att jag hade gjort mitt påpekande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hur undviker man då väluppfostrat att svara om man inte vill medge att man exempelvis köper mikromat varje dag eller bor med två personer som inte är ens föräldrar och vilka man får att laga mat åt sig?

Man ställer sig rakryggad och säger det ändå! Bra att få folk till sådant. Vad gör du i gengäld, eller sköter du andra hushållssysslor?

mynona:

Schism flyttade snällt tråden efter att jag hade gjort mitt påpekande

ja han insåg väl att det inte lär komma några opassande förslag åt mitt håll. är väl för ful helt enkelt. [sad]


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Man ställer sig rakryggad och säger det ändå!

Nä. Anonymitet är frihet!

isola:

Bra att få folk till sådant. Vad gör du i gengäld, eller sköter du andra hushållssysslor?

Så du har redan beslutat dig för att jag bor med folk och får dem att laga mat åt mig i utbyte mot annat? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul o söka sällskap genom ett ungdomasforum eller


   
SvaraCitera