Aviseringar
Rensa alla

Häftig tjej


Ämnesstartare

Hallå!

Ja de flesta här tycker väl att detta är oerhört ointressant så ni kan lämna och ni behöver inte skriva heller isf.

Jag såg en tjej idag och jaa jag kanske inte såg så mkt av hennes ansikte men hon och jag går i samma skola och jag såg henne gå hem men jag såg henne gå på skolgården, jag gick förbi henne typ precis framför. Jag tyckte hon såg intressant ut redan på skolgården och hon känns ashäftig!

Hon är Europe, hade kort mörkt hår, en svart tröja, en mörkröd eller vinröd kort kjol och hon hade höga stövlar eller sådana där eeh, inte klackskor fast inte med en pinne i hälen utan att hela skon är upphöjd.
Jag tycker att hennes stil känns häftig och en tjej som henne skulle jag vilja vara ihop med 🙂 Sen om jag hittar någon som henne eller om jag är modig nog att säga hej till henne någon gång. Synd bara att jag inte har sett henne innan. Nu när det är onsdag så har jag ju vanligtvis gympa.

Om jag skulle se henne när jag slutar imorgon vid 14:50 typ (då har jag hunnit gå ut också) 😛

Jag skriver detta mest för att jag vill få det ur mig och så hoppas jag att hon är medlem är och om hon är så önskar jag att hon ser detta!

Det jag vill få ut mig är att jag när jag träffar en trevlig tös så om hon är annorlunda så är det bara bra! Det finns en tjej som jag ser ibland i matsalen som har blått hår och jag tycker hon är ashäftig också 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

nice

säg hej


   
SvaraCitera

precis vad jag brukar tänka när jag ser någon jag är intresserad av. "hoppas den är umare".

eller vänta.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Hon är Europe

Europe-rock-band-europe-band-fan-club-46
?


   
SvaraCitera

snacka med henne! 


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe <3 häftig-tjej  😛

:SSS


   
SvaraCitera

Ta kontakt med henne om du vill. Behöver inte vara något märkvärdigt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Kör på vafan do yo thing boy hook 'em girls left and right 

MVOIR.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
nice

säg hej

Ska göra det någon gång. Om jag vågar Rodnar

player one:
precis vad jag brukar tänka när jag ser någon jag är intresserad av. "hoppas den är umare".

eller vänta.

aah! Glad

Ja får se Glad man får ju hoppas på det bästa!


   
SvaraCitera

terrormat:
trevlig-snubbe <3 häftig-tjej  😛

:SSS

😀


   
SvaraCitera

terrormat:
trevlig-snubbe <3 häftig-tjej  😛

:SSS

bara en tidsfråga innan knepig-unge kommer in i bilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

Europe-rock-band-europe-band-fan-club-46
?

va nää 😛

Reeeetooo:
snacka med henne! 

Jag ska försöka! det blir ju lite akward/pinsamt eller nått att säga hej, jag gillar din stil. Du verkar häftig! Galen

terrormat:
trevlig-snubbe <3 häftig-tjej  😛

:SSS

Vaa? Vad menar du?

Razor:
Ta kontakt med henne om du vill. Behöver inte vara något märkvärdigt.

Nä det är sant!

Kudhos:
Kör på vafan do yo thing boy hook 'em girls left and right 

MVOIR.gif

Hehe jag ska haffa henne iaf försöka! Gladaah ''Haters gonna hate'' Cool


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Jag ska försöka! det blir ju lite akward/pinsamt eller nått att säga hej, jag gillar din stil. Du verkar häftig!

just do it, visar bara att man är självsäker om man vågar ta kontakten så! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

just do it, visar bara att man är självsäker om man vågar ta kontakten så! 

Jaa, när jag gick hem så ångrade jag mig att jag inte sa hej, och då hade hon hunnit ner i tunnelbanan men jag kunde ju typ ha sprungit tillbaka och ner i tunnelbanan bara för att säga det jag ville ha sagt 🙂 😛

Ja det är jätteviktigt att visa sin självsäkerhet! äh jag ska verkligen prata med henne när jag ser henne nästa gång 😀


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Vaa? Vad menar du?

vänd ditt anlete mot skyn och du skall få svar


   
SvaraCitera