Aviseringar
Rensa alla

Häftig tjej


Ämnesstartare

terrormat:

vänd ditt anlete mot skyn och du skall få svar

ooow! ja det ska jag. jag bör nog vara ute då isf. Jag kände nog att det kändes rätt att se henne 🙂

Du är en Vis tjej du 😉 (om du är en tjej) annars är du en vis man! (du är nog en tjej med tanke på din PB)


   
SvaraCitera

terrormat:
trevlig-snubbe <3 häftig-tjej  😛

:SSS

fan du skriver alltid så bra saker 


   
SvaraCitera

terrormat: trevlig-snubbe <3 häftig-tjej  😛

Mycket glad


   
SvaraCitera

FruLiten:

fan du skriver alltid så bra saker 

Cool


   
SvaraCitera

kanske är tuff tjej här på um? Blink


   
SvaraCitera

Jag skulle tycka det var jättejobbigt om jag skrev om nån här o den var medlem, jag hade fan skämts ihjäl. Det är verkligen en riskanalys man får göra ibland. Men iaf, säga hej, vackert väder vi har idag. Det är inte alla som har... visar att du är en tacksam o omtänksam person, i en enda mening. 


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Hon är Europe

VA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
kanske är tuff tjej här på um? Blink

Jaa man får ju hoppas på det Cool

En apas melankoli:
Jag skulle tycka det var jättejobbigt om jag skrev om nån här o den var medlem, jag hade fan skämts ihjäl. Det är verkligen en riskanalys man får göra ibland. Men iaf, säga hej, vackert väder vi har idag. Det är inte alla som har... visar att du är en tacksam o omtänksam person, i en enda mening. 

jaa jag förstår dig!

aah fan det blir jobbigt, då måste jag vara väl förberedd typ och hålla henne kvar så hon inte går sin väg o undrar vad fan det där var för konstig typ Galen JAg för göra mitt bästa Mycket glad

Istechetvåpunktnoll:

VA?

Har du möjligen hört talas om Europa? Den kontinentalplatta vi bor på? Det finns fler Kontinentalplattor och så. Eller hur tänkte du? Galen


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Har du möjligen hört talas om Europa? Den kontinentalplatta vi bor på? Det finns fler Kontinentalplattor och så. Eller hur tänkte du?

Då brukar man väl skriva europé


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Då brukar man väl skriva europé

läser detta med grov stockholmsdialekt.  Gråter


   
SvaraCitera

S3ON:

läser detta med grov stockholmsdialekt.  Gråter

whut whyyyyy man whyyy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Då brukar man väl skriva europé

ja jo om man pratar om människor men Europa är ju kontinenten och Europé är människan och ja jag skrev inte de där tecknet men det ska jag göra nästa gång Glad (slarvigt av mig) Blink


   
SvaraCitera

hälsa <3      


   
SvaraCitera

player one:
precis vad jag brukar tänka när jag ser någon jag är intresserad av. "hoppas den är umare".

eller vänta.

var precis så med dig, innan vi träffades sneglade jag faktiskt lite på dig, så blev glatt överraskad när det visade sig att du faktiskt var umare. 


   
SvaraCitera

shatter:

var precis så med dig, innan vi träffades sneglade jag faktiskt lite på dig, så blev glatt överraskad när det visade sig att du faktiskt var umare. 

aw. jag sneglade på dig också.


   
SvaraCitera