Aviseringar
Rensa alla

hälp foundation


Ämnesstartare

hejsan, ska köpa en ny foundation igen, men har aldrig hittat ngn jag tkr är riktigt bra, har ni några tips på en bra? vd den kostar spelar ingen roll,

tack (:


   
Citera

Smink är bara till för fula personer, vi som redan är snygga behöver inte sån skit, du vet det va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Smink är bara till för fula personer, vi som redan är snygga behöver inte sån skit, du vet det va?

hahaha njaaa så du menar att alla tjejer som sminkar sig e fula? tack för den^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför


   
SvaraCitera

kollahennewha:

hahaha njaaa så du menar att alla tjejer som sminkar sig e fula? tack för den^

Antingen det eller så om dom redan är snygga så slösar de pengar i onödan på smink.


   
SvaraCitera

MEN GUD du är fjorton år.
Du ska leka, inte använda foundation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Antingen det eller så om dom redan är snygga så slösar de pengar i onödan på smink.

Men man ser bättre ut md smink? man behöver inte ha för mkt, men lagom så dt ser naturligt ut, tkr du dt är fult menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

MEN GUD du är fjorton år.
Du ska leka, inte använda foundation.

hahhahahaha,, nja så liten e ja inte ;O


   
SvaraCitera

kollahennewha:

Men man ser bättre ut md smink? man behöver inte ha för mkt, men lagom så dt ser naturligt ut, tkr du dt är fult menar du?

Jag tycker det är onödigt, är man snygg så har man bra hud naturligt. Jag t.ex skulle inte bli snyggare med smink för jag ser redan så pass bra ut.


   
SvaraCitera

""

batleth:

Smink är bara till för fula personer, vi som redan är snygga behöver inte sån skit, du vet det va?

""
[party][y]

Erkänner att jag sitter här oborstad, osminkad och finnig... inget smink här inte, vem använder smink på stan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jag tycker det är onödigt, är man snygg så har man bra hud naturligt. Jag t.ex skulle inte bli snyggare med smink för jag ser redan så pass bra ut.

haha jo här har vi en kille md bra självförtroende, [y]] Men alla har inte perfekt hud, och dt är inget fel md att andvända lite smink, herre gud bättre dt än att gå runt o se helt cp ut i fejan? man kan va snygg för dt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

Erkänner att jag sitter här oborstad, osminkad och finnig... inget smink här inte, vem använder smink på stan?

kul för dej[y]


   
SvaraCitera

Varför inte bara fråga i affären så får du d bästa,och dyraste,dyrt är bra när d gäller smink.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Varför inte bara fråga i affären så får du d bästa,och dyraste,dyrt är bra när d gäller smink.

[y]


   
SvaraCitera

Smink är så onaturligt... [sad]


   
SvaraCitera