Aviseringar
Rensa alla

Hälsar på personer-


Ämnesstartare

När man kommer ensam och möter upp sin kompis och dennes kompisar eller vad man skall kalla de. Så brukar man ju hälsa på en jävla massa .

Dem flesta sträcker ju fram handen och hälsar. Men de finns ju personer som vägrar ha ögonkontakt och låtsas som man inte vore vavärd att hälsa på mig.

Tycker de känns jävligt respektlöst mot mig.!
Och jag blir skit arg och vill bara slå dem människorna men jag låtsas som inget.

Men vad skall man göra med såna människor ? Visar dem inte att dem tydligt illa om mig från början?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Spotta dom i ansiktet.....


   
SvaraCitera

Sätt dem på plats 😉 Slå dem riktigt hårt! Det funkar alltid, de kommer både se upp till dig och bli dina vänner 😛


   
SvaraCitera
smisk

Sträck fram handen och bjud på ett leende. Folk är så stela, mjuka upp skitarna och skräm dem lite 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzze90:

Sätt dem på plats 😉 Slå dem riktigt hårt! Det funkar alltid, de kommer både se upp till dig och bli dina vänner 😛

Dig skulle jag kasta ner på marken o ge dig riktigt hårt i arsle...


   
SvaraCitera

nazgul:

Dig skulle jag kasta ner på marken o ge dig riktigt hårt i arsle...

DIG skulle jag kasta ner på marken o ge dig riktigt hårt i arsle...

Varför sa jag så? [confused]

Very well [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzze90:

Very well

Du är såå 07 [tired]


   
SvaraCitera

de kanske är nervösa[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzze90:

Sätt dem på plats 😉 Slå dem riktigt hårt! Det funkar alltid, de kommer både se upp till dig och bli dina vänner 😛

[y] De låter ju jävligt nice. gäller de även bitches också?

smisk:

Sträck fram handen och bjud på ett leende. Folk är så stela, mjuka upp skitarna och skräm dem lite 🙂

Hur menar du med skräma dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

de kanske är nervösa[no-no]

Ingen anledning! [mad]


   
SvaraCitera

cannabis:

De låter ju jävligt nice. gäller de även bitches också?

Nope de sätter man i köket. (oh dear, jag är ett svin)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Men de finns ju personer som vägrar ha ögonkontakt och låtsas som man inte vore vavärd att hälsa på mig.

Det handlar inte om att du inte är värd att hälsa på, det handlar om att dom inte är värda att hälsa på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Det handlar inte om att du inte är värd att hälsa på, det handlar om att dom inte är värda att hälsa på dig.

Hur menar du nu? Jag ser ju att dem kollar på mig som jag var nervärderad till noll. Vissa gånger funderar jag på slå dem i ansiktet och fråga om dem är för fina för att hälsa på mig.

De är klart de finns gånger man förstår dem är blyga men de finns allmäna kräk också.

Guzze90:

Nope de sätter man i köket. (oh dear, jag är ett svin)

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Jag ser ju att dem kollar på mig som jag var nervärderad till noll.

Det är för att dom är sämst. Skit i dom bara.


   
SvaraCitera