Aviseringar
Rensa alla

*Hälsningsfras*!


Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Jag dricker öl från New Orleans och lyssnar på Filip och Fredriks podcast. Skulle vara trevligt med någon form av lektyr senare...har ni tips?

Gött mos, Bukowski är bra skit.


   
SvaraCitera

dazed:

Gött mos, Bukowski är bra skit.

Det är sant. Men blev lite äcklad av honom efter en artikel i Slitz där de omnämner honom som förebilden för Hank Moody i Californication.

Har allmän avsmak för personkulter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Det är sant. Men blev lite äcklad av honom efter en artikel i Slitz där de omnämner honom som förebilden för Hank Moody i Californication.Har allmän avsmak för personkulter.

Hank Moody har väl vissa likheter med Bukowski kring Women men i stort är dom jävligt olika och... du läser slitz? [crazy]
Californication kan vara helt okej ibland förövrigt.


   
SvaraCitera

dazed:

du läser slitz? [crazy]

Plzzz,läste den när jag var på förfest hos en kompis. Dold text: DET ÄR SANT [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Plzzz,läste den när jag var på förfest hos en kompis.

Jag är bara imponerad över att ni har tidningar i ert lilla finska protektoriat.


   
SvaraCitera

dazed:

Jag är bara imponerad över att ni har tidningar i ert lilla finska protektoriat.

Oh ja, vi har till och med 3G-nät och "Neger sågs på Torggatan" är inte högsta prioritet på lokaltidningarnas framsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Oh ja, vi har till och med 3G-nät och "Neger sågs på Torggatan" är inte högsta prioritet på lokaltidningarnas framsida.

Nej ni har väl etniskt rensat hela ön för länge sedan.


   
SvaraCitera

dazed:

Nej ni har väl etniskt rensat hela ön för länge sedan.

Nej,nej,nej. Vi har faktiskt ett fotbollslag i den högsta divisionen i Finland och 3 kebabhak. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Nej,nej,nej. Vi har faktiskt ett fotbollslag i den högsta divisionen i Finland och 3 kebabhak.

Det är bra.


   
SvaraCitera