Aviseringar
Rensa alla

Hämnas


Hayge:

Haha, med tanke på att han är medlem här så är det nog ingen bra ide att posta här

Kom igen! [blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

jaha[smile]

Det funkade tydligen då det gjorde dig jävligt sur, borde dock ha citerat dig. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Hayge
Ämnesstartare

Hmm, interessant reaktion, alla killar vill att jag ska lägga upp klippet, och alla tjejer avråder mig [rolleyes] Men jag kan lägga upp en screen om ni är snälla<3


   
SvaraCitera

Hayge:

Hmm, interessant reaktion, alla killar vill att jag ska lägga upp klippet, och alla tjejer avråder mig [rolleyes] Men jag kan lägga upp en screen om ni är snälla<3

Ja, gör det om du verkligen hatar människan. [crazy][crazy][crazy]
Hat. [love][love][love][love][crazy]


   
SvaraCitera

blodbad:

Det funkade tydligen då det gjorde dig jävligt sur, borde dock ha citerat dig.

nu när du äntligen slutat spamma min mobil så kan du väl ta och sluta skriva med mej här också, tack


   
SvaraCitera

kebu12:

nu när du äntligen slutat spamma min mobil så kan du väl ta och sluta skriva med mej här också, tack

Är expert på att fucka upp mobilen, men jag tyckte denna tråd angår dig på något sätt. [confused]


   
SvaraCitera

lägg upp den nånstans ba :S
asså jag tkr du ska radera men om du vill hämnas så


   
SvaraCitera

Sagitta:

Omoget och du vinner ingenting på att göra det. Lär dig att hantera dig själv istället.

ja för fan radera var lite mogen


   
SvaraCitera

Eller ok då, du har ingen bra anledning till att hämnas egentligen. [no-no] Tycker du ska radera bilderna bara, det är inte värt att göra något så dumt. [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera