Aviseringar
Rensa alla

Hämnd?


Ämnesstartare

Känner du dig sjukt hatisk och hämndlysten ibland?

När jag ser folk, på exempelvis bussen, som jag personligen skulle kunna mörda, sitter jag och stirrar på dem med en intensiv mordblick. Sitter och stirrar som en blodtörstig psykopat och känner hur jag verkligen vill gå fram och provocera. Jag vill utföra psykisk misshandel. Planerar att hämnas på alla, exakt alla, som betett sig elakt mot mig.
Detta pga. jag anser mig vara grymt bra. Redan skrämt upp tonvis med människor. Attackerar som ett djur. Blir vild och fylld av/med adrenalin som fortsätter pumpas. Vill äta inälvor och skrika som ett odjur - ett monster. Utför min hämnd efter ett par år/månader, för att personen ska bli extra rädd. Kanske ej bör avslöjat det där...

Någon som känner/känt likadant?
Obs att jag inte frågar om jag är störd - djävlas gärna, vet att ni vill.


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

sitter jag och stirrar på dem med en intensiv mordblick.

skulle bara garva åt dig o klappa dig på huvvet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag ska alltid vara så störd

ogillar sådana som dig.
generalliserar gärna, är fördomsfull och väldigt förstörd men du är värre - i mitt tycke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

ogillar sådana som dig.
generalliserar gärna, är fördomsfull och väldigt förstörd men du är värre - i mitt tycke.

take a chill pill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Känner du dig sjukt hatisk och hämndlysten ibland?

Dagligen, med lr utan anledning (enligt omvärldens syn)

Dberorpå:

Utför min hämnd efter ett par år/månader, för att personen ska bli extra rädd.

Fast det där är inte min grej, jag är för inpulsiv för att vara beräknande och är sällan sur så länge i sträck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Felparkerad:

inpulsiv

???

Felparkerad:

Fast det där är inte min grej, jag är för inpulsiv för att vara beräknande och är sällan sur så länge i sträck.

När jag blir arg/ledsen kommer massa hemska minnen framför ögonen på mig, det kan vara saker som jag nästan förträngt eller glömt bort. Allt kommer på en gång iaf, därför jag blir så sjukt Psykopatisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ


   
SvaraCitera

nää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Felparkerad: inpulsiv

???

OH FUCK SHIT, RUUN FELPARKERAD RUUUN FOR YOUR LIFE!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

När jag blir arg/ledsen kommer massa hemska minnen framför ögonen på mig, det kan vara saker som jag nästan förträngt eller glömt bort. Allt kommer på en gång iaf, därför jag blir så sjukt Psykopatisk.

Jo jag med, men då går jag ju inte väntar i tre månader från att jag känner mej psykopatisk till hämden, för 3 månader senare är jag inte psykopatisk längre.

Dberorpå:

???

impulsiv då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Någon som känner/känt likadant?

öh .. ja var farligt nära att sätta en förbannelse på en bitch att håret i armhålorna och fittan skulle börja växa skitfort och aldrig sluta .. hehe, my wicca-time ....


   
SvaraCitera

Det här hänt alla, men att man ska aldrig hämnas på någon utan en riktig anledning.

Exempel :
Någon pundare svär åt dig, skit i det.

Exempel :
Någon slår dig, misshandla personen.

Exempel :
Någon kommer med sina kompisar och misshandlar dig, kom tillbaka dagen efter med dina kompisar.

Jag uppmanar inte någon till att göra något, bara säger...


   
SvaraCitera

Massa gånger. Ofta. Väldigt ofta. Kände mycket i somras. Men ville verkligen inte sjunka så lågt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

ja var farligt nära att sätta en förbannelse på en bitch att håret i armhålorna och fittan skulle börja växa skitfort och aldrig sluta .. hehe, my wicca-time ....

råder dig att undvika s.k. svart magi 🙁 det bringar olycka, trust me

kevindendaylige:

OH FUCK SHIT, RUUN FELPARKERAD RUUUN FOR YOUR LIFE!!

[crazy][love]


   
SvaraCitera