Aviseringar
Rensa alla

hämnden är ljuv


Ämnesstartare

jag har en granne under mig, hatar honom, han spelar för hög musik, kan vara en tjej jag hatar också, ingen riktigt koll eftersom dom är två syskon.

jag vill hämnas, vill göra livet riktigt jävla surt för honom i en vecka säg.

Jag vet - jag kan ju skjuta hans flickvän, om han har någon, men det tycker jag är att ta i. Sådanna förslag behöver jag intr, är inte en psykopat, hatar bara min granne.
Jag vill göra honom förbannad, han ska tänka: "vem i helvete kan detta vara, vem fan har skurit sönder mina däck", "vem i helvete har pissat in genom brevlådan","vem kidnappar min hund och rakar honom"

Ge mig ett tips på din hämnd, gärna enkel, liten risk att åka fast (skapar onödig misstänksamhet, han är min granne, är inte ute efter öppet krig) och som ger en skön njutning.


   
Citera

uppkäftigbandspelare:

"vem i helvete kan detta vara, vem fan har skurit sönder mina däck", "vem i helvete har pissat in genom brevlådan","vem kidnappar min hund och rakar honom"

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såpa utanför dörren så han halkar och bryter nacken


   
SvaraCitera

uppkäftigbandspelare:

han ska tänka: "vem i helvete kan detta vara, vem fan har skurit sönder mina däck", "vem i helvete har pissat in genom brevlådan","vem kidnappar min hund och rakar honom"

[love]


   
SvaraCitera

Måla hans ytterdörr i någon fin färg.


   
SvaraCitera

uppkäftigbandspelare:

tips på din hämnd

uppkäftigbandspelare:

Jag vill göra honom förbannad, han ska tänka: "vem i helvete kan detta vara, vem fan har skurit sönder mina däck", "vem i helvete har pissat in genom brevlådan","vem kidnappar min hund och rakar honom"

uppkäftigbandspelare:

skjuta hans flickvän, om han har någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppkäftigbandspelare:

Ge mig ett tips på din hämnd, gärna enkel, liten risk att åka fast

uppkäftigbandspelare:

vem i helvete kan detta vara, vem fan har skurit sönder mina däck

uppkäftigbandspelare:

"vem i helvete har pissat in genom brevlådan

uppkäftigbandspelare:

kidnappar min hund och rakar honom


   
SvaraCitera

uppkäftigbandspelare:

Ge mig ett tips på din hämnd, gärna enkel, liten risk att åka fast (skapar onödig misstänksamhet, han är min granne, är inte ute efter öppet krig) och som ger en skön njutning.

Sök på hans adress på Eniro.se och få fram ett nummer - Tryck massa annonsblad och sätt upp i staden, sätt upp på blocket etc. I annonsen så skriver du att de säljer något som är extra billigt så att de blir nedringda. Fixar du sedan ut annonsen på många ställen så blir det en del samtal 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Sök på hans adress på Eniro.se och få fram ett nummer - Tryck massa annonsblad och sätt upp i staden, sätt upp på blocket etc. I annonsen så skriver du att de säljer något som är extra billigt så att de blir nedringda. Fixar du sedan ut annonsen på många ställen så blir det en del samtal 🙂

aaah, tack.
där har vi något!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera