Aviseringar
Rensa alla

händ någonting


Ämnesstartare

nu snälla

varför händer det ingenting just nu  i världen?


   
Citera
Ämnesstartare

massor händer ju, men inget som man kan eller vill delta i


   
SvaraCitera

Gå och köp cola + chips och va glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
massor händer ju, men inget som man kan eller vill delta i

ja

iatebaronxoxo:

Gå och köp cola + chips och va glad

jag har redan druckit upp min sprite och ätit chip och chokalds


   
SvaraCitera

Hjärtlös:
       
jag har redan druckit upp min sprite och ätit chip och chokalds      

Glass då! Åh jag ska gå och köpa sån fluff!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iatebaronxoxo:

Glass då! Åh jag ska gå och köpa sån fluff!!

vad för fluff?? jag gillar inte glass 🙁


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

vad för fluff?? jag gillar inte glass 🙁

HUR KAN DU INTE GILLA GLASS?! SJUKT.
fluff är något skitgott för oss fetton. Det är typ smälta marshmallows som jag inte vet hur man ska äta annat än att stoppa in en fet sked i munnen och njuta, typ! Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iatebaronxoxo: HUR KAN DU INTE GILLA GLASS?! SJUKT.
fluff är något skitgott för oss fetton. Det är typ smälta marshmallows som jag inte vet hur man ska äta annat än att stoppa in en fet sked i munnen och njuta, typ!

ahaaaa gillar inte sånt heller :/ det är för sött för mig. slutade med sötsaker ett tag och har försökt det flera ggr det har väl fått mig att ogilla sånt. men gillar läsk igen nu ^_^


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

ahaaaa gillar inte sånt heller :/ det är för sött för mig. slutade med sötsaker ett tag och har försökt det flera ggr det har väl fått mig att ogilla sånt. men gillar läsk igen nu ^_^

Gillar bara sötsaker när jag vet att jag är smalare än de flesta, konstigt men sant.
Åh, min pojkvän är beroende av läsk, han dricker de varje dag..... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hände rätt mycket idag faktiskt. De jävla efterblivna cp idiot människorna på min praktik och skola tycker jag är dålig.  Säger att jag inte tar nåt initiativ eller ansvar och att jag inte är tillräckligt social eller nåt. Idioter är de. Typ sämsta dagen nånsin så har hänt asmycket 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iatebaronxoxo:

Gillar bara sötsaker när jag vet att jag är smalare än de flesta, konstigt men sant.
Åh, min pojkvän är beroende av läsk, han dricker de varje dag..... 🙁

jag äter utan och bry mig sedan efter några dagar blir jag lite ledsen för att jag gått upp i vikt så mycket och inte kan gå ner det igen hahaha :(:(:(:(

patrick bateman:
Hände rätt mycket idag faktiskt. De jävla efterblivna cp idiot människorna på min praktik och skola tycker jag är dålig.  Säger att jag inte tar nåt initiativ eller ansvar och att jag inte är tillräckligt social eller nåt. Idioter är de. Typ sämsta dagen nånsin så har hänt asmycket 

på min skola var det massor idioter osm skrek och var överallt idag :(men vad ska du ta för initativ då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: på min skola var det massor idioter osm skrek och var överallt idag :(men vad ska du ta för initativ då?

Haha ja jag tror jag såg att du skrev nåt sånt på fb va? Jobbigt 🙁 Varför flydde du inte?

Typ prata med människor. De vill att jag inte ska sätta mig för mig själv och de vill att jag ska gå fram till folk som kommer dit och fråga om de vill ha hjälp med nåt och de tycker att jag ska äta i matsalen med dem och vara engagerad osv. De vill att jag ska ta för mig.

De säger att jag inte får godkänt om jag inte gör sånt men jag säger att jag har svårt för det och vad spelar det för roll? Jag sköter mig mer än idioterna som faktiskt jobbar där. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha ja jag tror jag såg att du skrev nåt sånt på fb va? Jobbigt 🙁 Varför flydde du inte?

Typ prata med människor. De vill att jag inte ska sätta mig för mig själv och de vill att jag ska gå fram till folk som kommer dit och fråga om de vill ha hjälp med nåt och de tycker att jag ska äta i matsalen med dem och vara engagerad osv. De vill att jag ska ta för mig.

De säger att jag inte får godkänt om jag inte gör sånt men jag säger att jag har svårt för det och vad spelar det för roll? Jag sköter mig mer än idioterna som faktiskt jobbar där. 

ja.. jag väntade på min vän 🙁 kunde inte bara dra då
hmm.. jaha. kan du göra någonting mer tror du då?
ööh.. varför skulle du inte få godkänt pga en sådan sak..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: ja.. jag väntade på min vän 🙁 kunde inte bara dra då
hmm.. jaha. kan du göra någonting mer tror du då?
ööh.. varför skulle du inte få godkänt pga en sådan sak..

Ah okej :/ du kunde bett alla att dra åt helvete då eftersom de störde dig 🙂

Jag vete fasiken alltså, jag har svårt för sånt och de sa inte så här åt mig förra året, då var det lugnt så jag tänkte "bra, slipper jag ändra på mig själv" men nu 2 månader innan det är slut kommer de med den här skiten 🙁

Fråga dem. Står i deras ruttna "kunskapskrav" papper att jag ska kunna kommunicera och samarbeta med folk men jag gör det på en okej nivå liksom. De överdriver det och kräver lite för mycket. Det jag kom dit för var typ trädgårdsarbete och nu plötsligt vill de att jag ska ta hand om alla invandrare (brukare som de säger) och hjälpa dem men det är fan inte ens min uppgift!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ah okej :/ du kunde bett alla att dra åt helvete då eftersom de störde dig 🙂

Jag vete fasiken alltså, jag har svårt för sånt och de sa inte så här åt mig förra året, då var det lugnt så jag tänkte "bra, slipper jag ändra på mig själv" men nu 2 månader innan det är slut kommer de med den här skiten 🙁

Fråga dem. Står i deras ruttna "kunskapskrav" papper att jag ska kunna kommunicera och samarbeta med folk men jag gör det på en okej nivå liksom. De överdriver det och kräver lite för mycket. Det jag kom dit för var typ trädgårdsarbete och nu plötsligt vill de att jag ska ta hand om alla invandrare (brukare som de säger) och hjälpa dem men det är fan inte ens min uppgift!

Nja.. tror inte det skulle vara så kul att få alla emot mig.
Hmm.. men kan du inte prata med din handledare eller vad det kallas och säga att du tycker det är jobbigt att vara social?
Jaha. Konstigt.. jag har ingen aning om vad du kan göra åt saken mer än att prata om att du har svårt för att vara social och tycker det är jobbigt.


   
SvaraCitera