Aviseringar
Rensa alla

Häng med mig och Mysia den 15e!


time
 time
Ämnesstartare

Heeeeeeeeeeej UM.

1. Sorry att jag inte orkade med umträffen i tanto. Jag blidde lite heartbroken men det är okej nu.
2. Jag och Mysmysmysmysia tänkte hänga i Humlegården den 15e. Dricka vin, äta baguetter med pålägg och snacka lite. Det är det tråden handlar om alltså. Ni är alla jättevälkomna att hänga med.

Vill ni haka?


   
Citera

Ahw, hade hakat om det ej vore mitt i Dream Hack. Ska jobba då :c 


   
SvaraCitera

                  ev


   
SvaraCitera

asså ja jag vill :C


   
SvaraCitera

Haha det är ju en träff den 15e


   
SvaraCitera

om jag vågar.


   
SvaraCitera

jaaa, det vore trevligt! beror lite på när det är, men jag är lätt på! fina damer (både in och ut) tackar man inte nej till!


   
SvaraCitera

två träffar på samma dag i samma stad!?

fast jag ska på hulsfred så ja dissar alla, ALLA


   
SvaraCitera
penja

Men va? Flyttar ni vidare till Tanto mot kvällen sen eller? 


   
SvaraCitera

timeisrunningout: 2. Jag och Mysmysmysmysia tänkte hänga i Humlegården den 15e. Dricka vin, äta baguetter med pålägg och snacka lite. Det är det tråden handlar om alltså. Ni är alla jättevälkomna att hänga med.

Men fina du, jag har ju arrangerat en um-träff i tanto den 15e! Försöker du sno mina ungdomar?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Men fina du, jag har ju arrangerat en um-träff i tanto den 15e! Försöker du sno mina ungdomar?

det är ju förhäng!


   
SvaraCitera

amsi:

det är ju förhäng!

Okeej då! 
Bäst för dig att du kommer till tanto på kvällen sen då time!


   
SvaraCitera

Ja! Innan UM-träffen planerades hade jag och Time planerat att hänga i Humlegården samma datum (på dagen) så det vore trevligt om ni vill vara med. Givetvis går vi vidare till UM-träffen sen! 


   
SvaraCitera
penja

Mysia:
Ja! Innan UM-träffen planerades hade jag och Time planerat att hänga i Humlegården samma datum (på dagen) så det vore trevligt om ni vill vara med. Givetvis går vi vidare till UM-träffen sen! 

om jag ska till stockholm då så är jag gärna på!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

penja:
Men va? Flyttar ni vidare till Tanto mot kvällen sen eller? 

Ja förstås!!! 

Fingerprints:

Men fina du, jag har ju arrangerat en um-träff i tanto den 15e! Försöker du sno mina ungdomar?

Klart vi kommer dit efteråt! 


   
SvaraCitera