Aviseringar
Rensa alla

Hänga mig- kommer jag dö direkt då?


Ämnesstartare

Om jag får för mig att knyta en snara/strypkoppel för hundar runt min hals & sen hänga mig typ ... kommer jag dö? Även om jag bara provar kommer jag typ direkt dö? Är det stensäkert att jag kommer dö direkt? Så att jag inte bara blir allvarligt skadad(typ sitter i rullis resten av livet)?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du dör väl när luften tar slut ?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

du dör väl när luften tar slut ?[smile]

[rolleyes] ömmm jättekul... är det inte lite jobbigt att vänta tills man kvävs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man lägger en sån runt halsen dör man när luften tar slut. Men om man hänger sig i taket lr så och sen hoppar ner från bordet (lr va de nu e) så kan man bryta nacken [smile]
inget bra att testa iaf[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

om man lägger en sån runt halsen dör man när luften tar slut. Men om man hänger sig i taket lr så och sen hoppar ner från bordet (lr va de nu e) så kan man bryta nacken [smile]
inget bra att testa iaf[no-no]

TÄNKTE HÄNGA MIG GENOM ATT HOPPA NER FRÅN EN BRO.... -.- ELLER NÅT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anledningen till varför man använder såndär fallucka när man hänger nån är att nacken skall knäckas så att man skall dö av det, men funkar inte det så stryps ju ändå personen ihjäl tillslut. Men man dör inte direkt bara för att man har en snara runt halsen nej[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men man dör inte direkt bara för att man har en snara runt halsen nej[smile]

[chocked][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

[rolleyes] ömmm jättekul... är det inte lite jobbigt att vänta tills man kvävs?

jo, men det är ju därför det finns andra sätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett hundkoppel lär ju gå sönder av din vikt, och då är det risk att du inte hinner dö och får kroniska hjärnskador av syrebristen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

[chocked][cry]

man bajsar på sej när man blir hängd, visste du det?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

TÄNKTE HÄNGA MIG GENOM ATT HOPPA NER FRÅN EN BRO

haha de trodde jag inte heller 🙂 men man kan använda en stol att stå på och sen sparka bort den när man är redo, annars kan det bli lite svårt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen så bryter du nacken eller så hänger du där tills du kvävs, inget jag skulle testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Antingen så bryter du nacken eller så hänger du där tills du kvävs, inget jag skulle testa

-.- *tar ett djupt andetag & andas ut*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Ett hundkoppel lär ju gå sönder av din vikt, och då är det risk att du inte hinner dö och får kroniska hjärnskador av syrebristen.

[chocked]

kebu12:

man bajsar på sej när man blir hängd, visste du det?[blush]

FYFAN JAG VILL DÖ PÅ ETT VÄRDIGT SÄTT [cry]

majsoo:

haha de trodde jag inte heller 🙂 men man kan använda en stol att stå på och sen sparka bort den när man är redo, annars kan det bli lite svårt..

men tänk så hinner jag ångra mig -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

men tänk så hinner jag ångra mig -.-

Ärligt tycker jag inte att du ska hänga dig[chocked]


   
SvaraCitera