Aviseringar
Rensa alla

Hänt nåt? XD


Ämnesstartare

Tjena! Har det hänt nåt skojjigt medans jag har varit lite borta? 😛 JAg har varit så himla upptagen med jobb, moppen, vänner och en tjej som jag är väldigt intresserad av XD <3 Har ni nåt tips på hur hon ska falla? Vi har sexchattat lite och det är väldigt najs. Men jag vill träffa henne irl, hur ska jag göra?

Annars undrar jag bara om det hänt nåt kul på ungdomar.se har ju varit med i några tinychats men alla är ganska tråkiga där...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

GalenBlink
Tumme upp grym tråd by the way! Mycket gladGlatt skålandeCool


   
SvaraCitera

UM is not the same without you :''''( 

Vi behöver dig Kvarnen! Hjärta


   
SvaraCitera

Fantastisk tråd!


   
SvaraCitera

köttkvarnen: JAg har varit så himla upptagen med jobb, moppen, vänner och en tjej som jag är väldigt intresserad av

Önsketänkande?? Snacka om att skryta om ditt liv som egentligen inte har något av det du nämnt Rullar ögonen


   
SvaraCitera

omg vilken bra tråd HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glatt skålandeFaronthestream:
Önsketänkande?? Snacka om att skryta om ditt liv som egentligen inte har något av det du nämnt Rullar ögonen

Tror du bara är avundsjuk för att du inte har gjort något speciellt med ditt liv på två veckor XD mitt liv är fan bäst! CoolBlinkMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Fantastisk tråd!

Tack! Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

omg vilken bra tråd HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Det tycker jag också! Mycket gladTumme upp


   
SvaraCitera

jag vill föda dina barn <3


   
SvaraCitera

Mina barn vill föda dig <3


   
SvaraCitera

Faronthestream:
Önsketänkande?? Snacka om att skryta om ditt liv som egentligen inte har något av det du nämnt Rullar ögonen

Vissa människor är bara så himla avundsjuka... suck... Sover


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti: Vissa människor är bara så himla avundsjuka... suck...

Är inte det minsta avundsjuk, bara det att jag ser igenom alla lögner&perfekta fasader folk skryter om Oskyldig


   
SvaraCitera

nä vi sitter fortfarande bara och är avundsjuka på dig


   
SvaraCitera

Faronthestream:
Är inte det minsta avundsjuk, bara det att jag ser igenom alla lögner&perfekta fasader folk skryter om Oskyldig

Tycker mest det låter som att du är avundsjuk på Kung Kvarnen eftersom han är populärast på UM Rullar ögonen


   
SvaraCitera