Aviseringar
Rensa alla

Här är vi positiva angående UM 6.0!


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Känns bara som att alla sprider negativitet och det finns trådar där man kan klaga, men vi behöver en positiv tråd också! Så här skriver vi allt som är bra! 

Jag fullkomligt älskar nya pm-funktionen! Så himla mycket bättre på alla sätt och vis. Och så är det enormt trevligt hur enkelt det är att lägga in bilder nuförtiden. Och så gillar jag taggfunktionen, så att man kan sätta en mer personlig prägel på trådar + vara mer specifik istället för standardkategorier. Och så gillar jag den gröna färgen, vill bara krama den. Och så gillar jag att man hur smidigt som helst kan länka till Instagram och Twitter och dylikt. Det är modernt och sjukt diskret och snyggt om man vill ha det. Mycket bra! 

Hjärta


   
Citera

mobilversionen! Tumme upp


   
SvaraCitera

Mobilversionen har jag inte testat men kan tänka mig att den är betydligt bättre.

Stilrent och snyggt.  =)

Men har knappt varit här pga fullrulle med annat.


   
SvaraCitera
Åtta

Fin tråd! Glad

Själv gillar jag mobilversionen. Är sjukt imponerad med tanke på att det i princip är en enda person som gjort den, på väldigt kort tid. 

Och så gillar jag hur smidigt det är att man bara trycker på en trådtitel för att komma dit man sist läste.


   
SvaraCitera

Jag är också väldigt imponerad, sjukt fint. 


   
SvaraCitera

jag gillar den! stilren och bra. mobilversionen är också riktigt smidig. man är kvar lite i gamla um pga nostalgiska skäl men det går över snart.


   
SvaraCitera

Mobilversionen fungerar inte för mig, kan inte skriva i trådar.. Gråter


   
SvaraCitera

Kom på att man kan minska textstorlek osv genom att bara "zooma ut" i internetfönstret, så det är inte lika jobbigt rent visuellt längre. Soft. 


   
SvaraCitera

Mobilversionen och att sidan laddar snabbt är nice


   
SvaraCitera

Sidan är snabbare och renare, gillar hur man har tänkt och gått tillbaka till "basic" och försökt göra dessa delar riktigt bra istället för att bara skyffla in features.


   
SvaraCitera

gillar nog allt med den nya sidan nu. har inte ens märkt av särskilt många buggar, och dom jag märkt har jag inte märkt jätteofta eller inte stört mig särskilt mycket på. BARAPAPAPAA IM LOVIN IT


   
SvaraCitera

Kan väl erkänna att det numera är smidigt att surfa runt med mobilen.


   
SvaraCitera
zIGGE

Men varför är texten så jävla stor??! Samt storleken på alla poster / trådar i överblick?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Positivt, fungerar tydligen jättebra på handdatorer, nackdel, äger ingen.


   
SvaraCitera

Mobilversionen är underbar!


   
SvaraCitera