Aviseringar
Rensa alla

Här är vi positiva angående UM 6.0!


zIGGE:

Men varför är texten så jävla stor??! Samt storleken på alla poster / trådar i överblick?

positivt ^^


   
SvaraCitera

Även om jag haft ganska gott om tid att vänja mig vid allt blir jag ruskigt överraskad och glad varje gång jag kilar in på mobilsajten. Tycker den är grymt smidig, även om det så klart är några småsaker som måste på plats (exempelvis "Till toppen/botten"-knappar så att man slipper scrolla så förbannat mycket).

Är även imponerad över alla härliga människor som har jobbat, och fortfarande jobbar, med att bygga sajten. De har slitit som djur med att få allt på plats på så här kort tid (vi började i mitten av december) och nu fortsätter kämpa med att fixa buggjävlar och förbättra användarupplevelsen.

Men framförallt är jag glad över alla era kommentarer! Positiva så väl som negativa. Blir varma ända ut i hårtopparna av att se hur engagerade ni är i sajten och hur mycket ni vill hjälpa oss att göra den bättre. Och att ni har tålamod, tros att det är mycket som krånglar och bråkar och inte riktigt är på plats ännu. Kärlek till er!  Hjärta


   
SvaraCitera

nya um är som klotter var förut


   
SvaraCitera

Jag orkar inte hänga här längre. Det finns ju inte ens flera forumssektioner...

Men okej man kan ju iaf lättare navigera i trådar med alldeles för många sidor och det är ju bra.


   
SvaraCitera

Ledsen

vad lite svar denna har ...


   
SvaraCitera

Mobilversionen är bra Glad


   
SvaraCitera

Jag tycker om frågeforumet där man kan rösta upp/ner svar som är bra/dåliga Glad

Forumet känns också som att det nu mer uppmuntrar skitsnack! Och med tanke på att det verkar som det är det som de flesta här här för att göra så tycker jag att det är en mycket bra förändring Tumme upp


   
SvaraCitera
sincan

Passaro har avreggatTumme upp


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

ljust o fräscht


   
SvaraCitera

1. reklamen är borta

2. avatarerna har blivit större

Hjärta


   
SvaraCitera

zIGGE:

Men varför är texten så jävla stor??! Samt storleken på alla poster / trådar i överblick?

zooma ut till 83% Galen


   
SvaraCitera

sincan:

Passaro har avreggatTumme upp

Har han ju inte.


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Även om jag haft ganska gott om tid att vänja mig vid allt blir jag ruskigt överraskad och glad varje gång jag kilar in på mobilsajten. Tycker den är grymt smidig, även om det så klart är några småsaker som måste på plats (exempelvis "Till toppen/botten"-knappar så att man slipper scrolla så förbannat mycket).

Är även imponerad över alla härliga människor som har jobbat, och fortfarande jobbar, med att bygga sajten. De har slitit som djur med att få allt på plats på så här kort tid (vi började i mitten av december) och nu fortsätter kämpa med att fixa buggjävlar och förbättra användarupplevelsen.

Men framförallt är jag glad över alla era kommentarer! Positiva så väl som negativa. Blir varma ända ut i hårtopparna av att se hur engagerade ni är i sajten och hur mycket ni vill hjälpa oss att göra den bättre. Och att ni har tålamod, tros att det är mycket som krånglar och bråkar och inte riktigt är på plats ännu. Kärlek till er!  Hjärta

fin du är!


   
SvaraCitera

Jag gillar det nya PM-systemet. Tycker även notifikationsystemet och att man kan titta på "Äldre notifikationer".


   
SvaraCitera