Aviseringar
Rensa alla

Här berättar vi om våra sexuella fantasier.


Ämnesstartare

Sameshit:

Ja det finns en tanke bakom det också, tro det eller ej.

Jo där fick du till det, satan.

Sameshit:

Haha, joho. Såklart att du har.. de är bara så nasty att du inte vågar berätta dem

If she told you, she would have to kill you.


   
SvaraCitera
mynona

Sameshit:

Vill helst framstå som intellektuell här på um och när jag har berättat om mina fantasier.. kommer jag nog inte längre framstå som det, därför kan jag ej göra det först. [tard]

Ja men där ser du själv: För att framstå som intellektuell måste man vara asexuell och kysk, och jag är ansedd som intellektuell [y]


   
SvaraCitera

Asså ja vill ha dä precis som i fifty shades of grey mmmmmm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Du generar mig med den där avataren som stirrar mig rätt in i själen.

Hahahah jag skrattar till och med i rl.. haha det var det skönaste idag. Nu blir ju jag med generad, som stirrar folk in i själen. Nej men usch då.. måste byta omedelbart.. så kan du berätta din fantasi med. Två grodor i en smäll, eller vad man säger.

dazed:

Jo där fick du till det, satan.

Det är meningen att du nu skall säga... vad är det för tanke som ligger bakom? Lite sådär mystiskt och sexigt [rolleyes]

dazed:

If she told you, she would have to kill you.

cheers for that [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Det är meningen att du nu skall säga... vad är det för tanke som ligger bakom? Lite sådär mystiskt och sexigt

Känns ju som att mina chanser med bajsflickan är spoilerade nu.


   
SvaraCitera
Paseo

vad menas med sexuella fantasier
jag vet inte
jag kan komma på lite olika saker då o då
o ba jaaaa det hade vart najs
men tänker inte på det dagligen utan kanske ba nån gång å sen glömmer jag o sen kmr nåt nytt efter ett tag


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

If she told you, she would have to kill you.

Bygger det där på vad som kallas magkänsla, så som Isteches uttalade bedömning om min inre dygd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Känns ju som att mina chanser med bajsflickan är spoilerade nu.

Totally. [cute]

Paseo:

vad menas med sexuella fantasier
jag vet inte
jag kan komma på lite olika saker då o då
o ba jaaaa det hade vart najs
men tänker inte på det dagligen utan kanske ba nån gång å sen glömmer jag o sen kmr nåt nytt efter ett tag

Något du tänder på, men som du vill behålla som en fantasi eller som du vill förverkliga. Man kan ha flera, det har jag med.


   
SvaraCitera
Paseo

Sameshit:

Något du tänder på, men som du vill behålla som en fantasi eller som du vill förverkliga. Man kan ha flera, det har jag med.

aha. nää, ngt sådant har jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite besviken över att det inte är någon som vill dela med sig. Kan ju inte lägga ut den här tråden på flashback, där hänger det alldeeeles för sjuka jävlar. Tänkte att har var man lite mer lagom. Men nej här är vi tråkiga. Kan dock förstå att man inte vill berätta... men ändå.. är fortfarande hoppfull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Bygger det där på vad som kallas magkänsla, så som Isteches uttalade bedömning om min inre dygd?

Isteche och jag är i princip ett

Sameshit:

Totally.

Illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ej anonym längre, detta ämne kan ej talas om för mycket. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

nää, ngt sådant har jag inte

Haha visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Men nej här är vi tråkiga.

Du inkluderad. [crazy]


   
SvaraCitera

Sameshit:

Lite besviken över att det inte är någon som vill dela med sig.

Jag förstår, men vad sägs om att gå vidare med ditt liv? Ingen får ju ändå tid till att svara. Du våldtar tråden gång, på gång, på gång.


   
SvaraCitera