Aviseringar
Rensa alla

Här delar vi med oss av våra skönhetstips


Ämnesstartare

"Det finns inte fula människor, bara lata människor."

Ordspråket stämmer till en viss del.
Men vissa har ju fötts med förutsättningar att enklare kunna bli riktigt vackra utan att behöva kämpa för det. Medans andra måste tänka på vad de stoppar i sig och liknande hela tiden.

Jag är otroligt skönhets fixerad. Både på gott och ont, visst har jag gått från en ouppmärksammad tjej som ingen brydde sig om till en uppmärksammad tjej bland killarna.
Men mitt intresse stjäl tid från skolarbete och träning,
och jag vet att det finns fler där ute som är lika intresserade (om inte mer) av skönhet.

Så fritt fram att läsa tips och själv ge tips här.

Mvh Klara.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

le å var glad, skönhet kommer innifrån[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ge två st tips.

- Ta tandkräm på finnarna! Det är jätte effektivt och torkar ut dem, för bästa resultat sov med det en hel natt!

- Blanda två äggulor tillsammans med två matskedar olivolja och sätt det i fuktigt hår, vira in håret i en handduk och låt verka i 45 minuter.
Jätte bra kris-hårinpackning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick vatten
sov mycket


   
SvaraCitera

Ät mer äpplen.


   
SvaraCitera

Och mer äppelJOOOOOOOS. Hih.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dricka vatten
sova
träna minst tre timmar om dagen
äta äpplen, isglass, isbitar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ute i frisk luft.
Duscha någon gång ibland.


   
SvaraCitera

erini:

- Ta tandkräm på finnarna! Det är jätte effektivt och torkar ut dem, för bästa resultat sov med det en hel natt!

Nej, placebo. Man kan lika gärna ha på vaselin. Tandkräm innehåller ingenting som i sig är bra mot finnar. Möjligen är det så att slipmedlet och titanoxiden ihop med vattned bildar något slags torr gegga som suger åt sig fett — men det dödar inte finnen utan torkar bara ut huden ovanpå den och främjar inte läkningen. Teträolja, svavel eller zink är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* tro på idiotisk vidskepelse som får dig att må bra och vara dum. skönheten bara lyser om dig

* lev

* dö


   
SvaraCitera