Aviseringar
Rensa alla

Här hatar vi älgflugor


Ämnesstartare

Vidriga och framförallt dryga kryp som gillar att ta fel på människor och deras faktiska värddjur.

Kom precis en jävel och satte sig på min skärm, vad gör den inne i min lägenhet? Verkar inte vilja bo på mig i alla fall som tur är.
Skall söka reda på fanskapet och mata mina fiskar med.


   
Citera
Ämnesstartare

Är det som bananflugor, fast mindre gula och mer horn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Är det som bananflugor, fast mindre gula och mer horn?

Nä, det här är en seriös tråd så du får ett seriöst svar

Är spindelliknande flugor som sparkar av sig vingarna när de satt sig på ett djur, kan försöka suga blod och jävlas, går knappt att slå ihjäl, den överlevde trenne kraftiga lavetter från min sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriös.png  Uppfattat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även wiki-sidan beskriver dem som tämligen osympatiska varelser. Tacksamhet över att inte vara i deras närhet slår över mig, och jag hoppas dina plågoandar finner en meningsfull tillvaro någon annanstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aset jävlas med mig, flög och satte sig i min handflata, klappade händer för glatta livet men den flög levande iväg efteråt, bara för att visa att den kunde


   
SvaraCitera

hatar kräken sega att ha ihjäl och irriterande så in i helvetes -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det skillnad på hästflugor och älgflugor? Har nog bara hört talas om hästflugor, nämligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke94:
hatar kräken sega att ha ihjäl och irriterande så in i helvetes -.-

Är det ditt vapen?


   
SvaraCitera

turtle:
Är det skillnad på hästflugor och älgflugor? Har nog bara hört talas om hästflugor, nämligen.

ja hästflugor är bara enorma flugor. älgflugor kallas även för älglus eller där jag bor älgalöss  så dom ser mer lus aktiga ut

turtle:

Är det ditt vapen?

ja det är mitt 🙂


   
SvaraCitera