Aviseringar
Rensa alla

Här postar jag bilder på mina blåmärken


penja

det här är bara dumt. drick inte så jävligt frida Ledsen blir rädd för din skull


   
SvaraCitera

Det känns inte bra. Gillade inte att se de bilderna.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Comrade Walter:

Såja. Efter lite ölträning kan du även få träning i hur man inte slår ihjäl sig. 

Åhhhhhhhhhhh. RodnarTack, det kanske kommer behövas.

penja:
det här är bara dumt. drick inte så jävligt frida Ledsen blir rädd för din skull

Vid hälften av dessa tillfällen jag lagt upp så har jag varit nykter faktiskt Ledsen


   
SvaraCitera
penja

24/7:

Åhhhhhhhhhhh. RodnarTack, det kanske kommer behövas.

Vid hälften av dessa tillfällen jag lagt upp så har jag varit nykter faktiskt Ledsen

du kan inte mena allvar! aningen har du blivit slagen eller så är du extremt klantig. hoppas på det sista! ta det lugnt kära du!


   
SvaraCitera

24/7: Åhhhhhhhhhhh. Tack, det kanske kommer behövas.

Känns som att du fattat vem jag är nu. 


   
SvaraCitera

Oj jävlar


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Comrade Walter:

Känns som att du fattat vem jag är nu. 

Ja! Kul! Glad!

iddqd:
Oj jävlar

🙂 Man får vara försiktig med mig.


   
SvaraCitera

24/7: Har ingen aning! Det är senaste bilderna, upptäckte dom idag.

gick du och lade dig skadefri och vaknade med alla de där?


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

isola:

gick du och lade dig skadefri och vaknade med alla de där?

Jag vet inte riktigt, har inte så himla mycket koll. Bumpar in i saker och helt plötsligt dyker blåmärken upp Ledsen


   
SvaraCitera

24/7:

Jag vet inte riktigt, har inte så himla mycket koll. Bumpar in i saker och helt plötsligt dyker blåmärken upp Ledsen

Du borde nog ta reda på om det är efter skador eller om de bara ploppat upp utan anledning


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

isola:

Du borde nog ta reda på om det är efter skador eller om de bara ploppat upp utan anledning

Ganska säker på att det är från skador. Dom svartvita bilderna är dock från då jag hade en sjukdom och min kropp kämpade emot så mycket så det blev blåmärken. Kroppen är spännande! 


   
SvaraCitera

Tumme ned


   
SvaraCitera

24/7:

Ganska säker på att det är från skador. Dom svartvita bilderna är dock från då jag hade en sjukdom och min kropp kämpade emot så mycket så det blev blåmärken. Kroppen är spännande! 

Vad var det för sjukdom? Kanske har den kommit tillbaka uhu
nej gu vad jag oroar


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

isola:

Vad var det för sjukdom? Kanske har den kommit tillbaka uhu
nej gu vad jag oroar

Vill helst inte säga! Men ganska säkert att det inte är den, hade övriga symptom då också. Haha gulleisola, du behöver inte oroa dig. 


   
SvaraCitera
Muffin

Jepp kroppen är spännande ^^, kollat upp om det inte är nån variant av blödarsjuka? ex. vonWillebrands


   
SvaraCitera