Aviseringar
Rensa alla

Här sammanfattar vi hur media motarbetar SD


Ämnesstartare

presidente: Det gör dom inte. Dom är ju sveriges tredje största parti.

Med inte så jättestora marginaler. Dom hade kunnat varit större - om det inte vore för alla deras skandaler. Alla partier gör bort sig, men ingen så grovt som SD...

Untouchable: chillar han här fortfarande?

Ja, heter Agrahim, eller nåt. Han kommer snart ska du seGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja ni är martyrer det är så hemskt för er, buhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En något gammal men ändå utmärkt artikel kring saken:

http://www.dn.se/debatt/journalisterna-morklagger-sanningen-om-invandrarna/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu en påhittad skandal från medias sida idag. Aftonbladet gör allt för att försöka motverka SD och gör nu ett fejkat avslöjande av en 2 år gammal smygfilmning där en partiföreträdare på ett skämtsamt sätt säger att den hatar en annan partiföreträdare. Till råge på allt så bjuder man därefter in vänsterextrema Expo som någon slags expert på SD, ungefär som om man skulle bjuda in avpixlat att kommentera en skandal i miljöpartiet. Medias motarbetning av SD inför valet 2014 har redan börjat. Pinsamt är ordet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18600492.ab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lynching2.jpg

Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ja, heter Agrahim, eller nåt. Han kommer snart ska du seGlad

Hjärta

Aha 😮

Fattar inte att jag inte fått nån notifiering om att du hade svarat mig. Buggsida..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: gör nu ett fejkat avslöjande

Vad säger att det är fejkat?

NiklasW: 2 år gammal smygfilmning

Med andra ord icke-aktuellt. Dock är det intressant huruvida partiföreträdaren blivit petad eller inte. Sen ska det tilläggas att du kom ju med en 4 år dassig video när du misslyckades med att bevisa din poäng.

NiklasW: skämtsamt sätt säger att den hatar en annan partiföreträdare

Vad säger att det är skämtsamt?

NiklasW: ungefär som om man skulle bjuda in avpixlat att kommentera en skandal i miljöpartiet

Hade inte vänsterpartiet varit ett mer lämpligt exempel för just denna situation?

NiklasW: En något gammal men ändå utmärkt artikel kring saken:

Något gammal??? "Publicerad 2008-04-07 23:50" Börjar du få slut på material och måste därför gräva upp allt äldre artiklar?6d2866b4_son_i_am_disappoint.gif

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vad säger att det är fejkat?

Avslöjandet är fejkat då det knappast rör sig om någon anmärkningsvärd nyhet. Aftonbladet försöker bara förstora upp en icke-nyhet för att försöka motverka SD.

Vad säger att det är skämtsamt?

Syns om man ser klippet.

Hade inte vänsterpartiet varit ett mer lämpligt exempel för just denna situation?

Nja, miljöpartiet är ju SDs och avpixlats främste motståndare och skillnad

Något gammal??? "Publicerad 2008-04-07 23:50" Börjar du få slut på material och måste därför gräva upp allt äldre artiklar?

Nej. Den senaste artikeln jag tog upp i forumet publicerades bara för några timmar sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Avslöjandet är fejkat då det knappast rör sig om någon anmärkningsvärd nyhet.

Du säger att det är fejkat, jag säger att det inte är det. Same shit, different name, ord mot ord.

NiklasW: Syns om man ser klippet.

På vilket sätt? Kan lika gärna vara skämtsamt att han hatar breivik.

NiklasW: Nej. Den senaste artikeln jag tog upp i forumet publicerades bara för några timmar sedan.

Den från aftonbladet, ja. Men din DN-artikel är 6 år gammal, och med tanke på hur lång tid det gått så borde man ha kunnat göra minst en artikel till, en mer aktuell. Jag menar, man lyckades ju en gång.

Jag ger inte mycket för aftonbladets artiklar, jag läser inte ens aftonbladet. Men det här av dig var ännu sämre. Hela den här konspirationstråden med påståenden om hur media motverkar SD är ett nytt lågvattenmärke även för dig. För det är precis vad den senaste artikeln är - påstående om att den är fejk, påstående om att det är skämtsamt sagt.

Kan det här vara början på en svacka efter dina misslyckade länkar om hur man blir av med jobbet för att man är SD-anhängare/engagerad?Mycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jo men visst, vi säger väl så.. Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Jo men visst, vi säger väl så..

Och där tog argumenten slut. Inga källor att ens hänvisa till, inget annat än tomma påståenden, konspirationsteorier och blind troSoverHoppas att du gillar att ligga på aftonbladet-nivåMycket gladEller nej förresten, lägre än aftonbladet...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och där tog argumenten slut. Inga källor att ens hänvisa till, inget annat än tomma påståenden, konspirationsteorier och blind troSoverHoppas att du gillar att ligga på aftonbladet-nivåMycket gladEller nej förresten, lägre än aftonbladet...

Du skämtar va? Herregud..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Du skämtar va? Herregud..

Ja, herregud lixåm. Aso shit ba!

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ja, herregud lixåm. Aso shit ba!

Jo men precis. 


   
SvaraCitera