Aviseringar
Rensa alla

Här sammanfattar vi hur vi motarbetar SD


Ämnesstartare

vsg

att motarbeta en cancersvulst som det aldrig är synd om oavsett hur mycket drama som uppstår runtomkring


   
Citera

Öh vene, ba säger ifrån när folk är korkade antar jag? SD är liksom typ 1/200-del så onda som alliansen så, det finns helt klart viktigare prioriteringar.


   
SvaraCitera

sd ftw wöhöö


   
SvaraCitera
penja

Jag hade en kompis förut som verkade vara inne på SD-spåret. Förklarade jävligt noga för henne vad jag tyckte om det. Verkar nästan som jag fick henne att förstå vilken idioti hon tyckte sig sympatisera med. Vet ej hur det gick sen, nu har vi inte setts på länge och bor i olika städer. 


   
SvaraCitera

Dom har rätt bra åsikter om man lyssnar på dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så dumförklarar man sig själv i tråden, det funkar också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Jag hade en kompis förut som verkade vara inne på SD-spåret. Förklarade jävligt noga för henne vad jag tyckte om det. Verkar nästan som jag fick henne att förstå vilken idioti hon tyckte sig sympatisera med. Vet ej hur det gick sen, nu har vi inte setts på länge och bor i olika städer. 

Tumme upp


   
SvaraCitera
Kudhos

motarbetar alla partier jag inte tänker rösta på genom att inte rösta på dem.


   
SvaraCitera

Utbildar mig, "debatterar på internet" och i viss mån utanför, sprider kunskap.


   
SvaraCitera

Tycker att SD:s egna idioti borde vara tillräckligt för att motarbeta dem. :s


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Dom har rätt bra åsikter om man lyssnar på dom

dom luras. när dom väl tar över makten så kommer det bli som det blev i tyskland när hitler tog över.


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Dom har rätt bra åsikter om man lyssnar på dom

vilka då? visst är det bra att värna om äldrevård etc men det är de ju inte ensamma om


   
SvaraCitera

isola:

vilka då? visst är det bra att värna om äldrevård etc men det är de ju inte ensamma om

Skolanäldrevårdjobb för både äldre och ungaSluta med splittringspolitiken osv


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Dom motarbetar sig själva ganska bra med alla filmer som spelas in! Hjärta


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera