Aviseringar
Rensa alla

Här svarar jag på era anonyma frågor


Ämnesstartare

Kronotomi:

Det går alldeles för fort och jag är för gammal och hamnat efter resten av människoskaran och det har funnits så många andra tider som verkar så vackra när man tittar tillbaka men så långt bort och onåbara

Jag känner medkänsla för dig. Jag kan förstå din nostalgi och romantik över svunna tider. Vad skulle behövas för att din nutid och framtid ska kunna bli tillfredsställande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Vad skulle behövas för att din nutid och framtid ska kunna bli tillfredsställande?

Jag vet inte riktigt, att kunna känna mig inkluderad i mänskligheten mest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

Jag vet inte riktigt, att kunna känna mig inkluderad i mänskligheten mest

Vad får dig att i dagsläget känna dig exkluderad ur denna skara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Vad får dig att i dagsläget känna dig exkluderad ur denna skara?

Har inte hängt med i det sociala samspelet osv. Och känner mig aldrig närvarande i världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

Har inte hängt med i det sociala samspelet osv. Och känner mig aldrig närvarande i världen

Jag förstår. Kanske skulle känslan av närvaro öka om du kunde distrahera dig och inte tänka så mycket på att du inte känner dig "här".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Jag förstår. Kanske skulle känslan av närvaro öka om du kunde distrahera dig och inte tänka så mycket på att du inte känner dig "här".

Kanske, men börjat fått slut på distraktionsobjekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

Kanske, men börjat fått slut på distraktionsobjekt

jag önskar jag kunde vara mer till hjälp för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: jag önskar jag kunde vara mer till hjälp för dig

Tack, men vet inte om någon kan vara till hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

Tack, men vet inte om någon kan vara till hjälp

Inte jag heller, men hade varit bra för dig om lösningen var lättare till hands än vad den verkar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ofta brukar du laga mat? vilket är ditt favoritdjur? vilken kändistjej är snyggast?
mvh kille 15 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: hur ofta brukar du laga mat?

2-3 gånger i veckan

isola: vilket är ditt favoritdjur?

Thylacine

isola: vilken kändistjej är snyggast?

Lily Cole


   
SvaraCitera

Bell: Är det sant att ordet pass är det ord som har flest betydelser i det svenska språket?

Kommer bara på tre:

Passa bollen!

Ett pass på gymmet hade suttit finfint!

Vilket djur är störst? Jag passar på den frågan!


   
SvaraCitera

Känns det som att du fastnat? Att världen pågår utanför dig  men att du inte är en del av den? Att du trampar och trampar men inte kommer framåt i det vi kallar livet?

/Ingående anonym


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walks In: Känns det som att du fastnat? Att världen pågår utanför dig men att du inte är en del av den? Att du trampar och trampar men inte kommer framåt i det vi kallar livet?

Ungefär ja


   
SvaraCitera

Kronotomi:

Ungefär ja

Känner du att du vill bryta dig fri från din bubbla men samtidigt att du inte vet hur du ska ta dig till? Att du verkligen vill, men inte tror att du behärskar livet som pågår utanför dig?


   
SvaraCitera