Aviseringar
Rensa alla

Här var man igen.


Tashie:

Som sagt.
I will love and tolerate the s**t outta you (glömde nämna att jag är pegasis också)

Jag är 11 år äldre än dig och merparten av (de aktiva) medlemmarna på den här sidan är över 18, dvs. ungdomar.se befinner sig ganska långt från kamratposten, inte pga mobbning utan mer pga trams som kräver en mindre seriöst idealistisk syn än vad en 13åring (oftast) besitter för att uppskatta.

Men välkommen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Jag är 11 år äldre än dig och merparten av (de aktiva) medlemmarna på den här sidan är över 18, dvs. ungdomar.se befinner sig ganska långt från kamratposten, inte pga mobbning utan mer pga trams som kräver en mindre seriöst idealistisk syn än vad en 13åring (oftast) besitter för att uppskatta.

Jag förstår, men jag kan nog utveckla det som behövs. Väldigt anpassningsbar, enligt mig själv [cute]

Jungman Jansson:

Men välkommen osv.

Man tackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tashie:

I Allmänt Prat, där de äkta händer: 11-17

Verkligen? Hängde där för ett tag sedan, träffade aldrig på folk som var äldre än 14-15. Men mjo, jag var inte riktigt "into it" heller, hehe. [smile]
Synd bara, att den läggs ner. Tror absolut att det var en kul sida för unga tonåringar och barn och den verkade ha rätt hög säkerhet. [y]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

här blir man mobbad istället.

Här MOBBAR man. Man lär sig att häckla folk på ett grammatiskt korrekt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZeCloud:

Verkligen? Hängde där för ett tag sedan, träffade aldrig på folk som var äldre än 14-15. Men mjo, jag var inte riktigt "into it" heller, hehe.
Synd bara, att den läggs ner. Tror absolut att det var en kul sida för unga tonåringar och barn och den verkade ha rätt hög säkerhet.

Finns två aktiva medlemmar som är 17 just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tashie:

Finns två aktiva medlemmar som är 17 just nu.

Jaha... Där ser man. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tashie:

Finns två aktiva medlemmar som är 17 just nu.

De måste vara ganska omogna.


   
SvaraCitera