Aviseringar
Rensa alla

Här vill jag bo


Ämnesstartare

nubbie:

Man kanske kan sälja en liten bit av den hemskt stora tomten så får man tillbaka lite pengar!

kan bli lite märkligt ägarförhållande om tomten man säljer ligger ovanpå bergrummet, men visst ska försöka spara, har 26 kr i pant, alltid en början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Åh fan vad coolt, vad har försvaret använt det till?

Det stod "Typkod: 829 specialenhet" på någon annan sida, googlade det och fick fram detta: 105;829;SPECIALENHET, KOMMUNIKATIONSBYGGNAD;A.

Luther Blissett:

kan bli lite märkligt ägarförhållande om tomten man säljer ligger ovanpå bergrummet, men visst ska försöka spara, har 26 kr i pant, alltid en början

Många bäckar små [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Det stod "Typkod: 829 specialenhet" på någon annan sida, googlade det och fick fram detta: 105;829;SPECIALENHET, KOMMUNIKATIONSBYGGNAD;A.

Schysst, ska jag pynta en ett par tjugor som inneboende så tycker jag inte att det ska renoveras alls utan vara slitet och militärt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Schysst, ska jag pynta en ett par tjugor som inneboende så tycker jag inte att det ska renoveras alls utan vara slitet och militärt.

Slitet får det gärna vara, gamla vingliga möbler typ. Har länge velat samla på mig massa gamla lastpallar som fått sån sliten gråaktig färg liksom och sedan bygga massa möbler å grejer utav dem.

Jag vill iaf ha ett utomordentligt sovrum och ett fint kök [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Slitet får det gärna vara, gamla vingliga möbler typ. Har länge velat samla på mig massa gamla lastpallar som fått sån sliten gråaktig färg liksom och sedan bygga massa möbler å grejer utav dem.Jag vill iaf ha ett utomordentligt sovrum och ett fint kök

Mjo ett rejält kök är väl gött iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mjo ett rejält kök är väl gött iaf.

Annars blir det inte så mycket bullbak vill jag lova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Annars blir det inte så mycket bullbak vill jag lova.

Tänkte på det jag å så jag gjorde eftergifter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jag vill iaf ha ett utomordentligt sovrum

nubbie:

Annars blir det inte

nubbie:

bak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][love][blush]


   
SvaraCitera