Aviseringar
Rensa alla

Härlig bild! Titta på den!


Ämnesstartare

iddqd:

Nja, det ser mer ut som att man har målat över något men valt fel nyans av blått.

Det är iaf inte JAG som har målat i paint...


   
SvaraCitera

Borgeus:

Härligt! (Du röstade på detta alternativ)

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Borgeus:

Det är iaf inte JAG som har målat i paint...

Nänä, det förstod jag efter ett tag när jag såg skuggan. Frågan är då bara: varför är färgen fuckad där? Är det något övermålat? Vem har i så fall målat över, varför och vad stod det innan? Det är ditt jobb att ta reda på.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Nästa UM-träff där? (Du röstade på detta alternativ)

Varför inte? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nänä, det förstod jag efter ett tag när jag såg skuggan. Frågan är då bara: varför är färgen fuckad där? Är det något övermålat? Vem har i så fall målat över, varför och vad stod det innan? Det är ditt jobb att ta reda på.

Jag ska göra det så fort som möjligt när jag kommer till Trollhättan. Det är faktiskt intressant... jag ska ta en ny bild ifall det inte ser så ut i verkligheten.


   
SvaraCitera

coolt


   
SvaraCitera

iddqd:

Nja, det ser mer ut som att man har målat över något men valt fel nyans av blått.

Smart du är, det är någonting som reflekteras i solen och skapar en såndär solkatt just på det stället, det syns ju skittydligt. Så det är dina ögon som brister!


   
SvaraCitera

Borgeus:

Man måste åka dit! (Du röstade på detta alternativ)

[blush][party]


   
SvaraCitera

*asg* [tired]


   
SvaraCitera

iddqd:

ska vara en bokstar före UM

C ska det vara. CUM.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Jag ska göra det så fort som möjligt när jag kommer till Trollhättan. Det är faktiskt intressant... jag ska ta en ny bild ifall det inte ser så ut i verkligheten.

Japp, gör så!

stjärtsexmannen:

Smart du är, det är någonting som reflekteras i solen och skapar en såndär solkatt just på det stället, det syns ju skittydligt. Så det är dina ögon som brister!

Väldigt konstigt i så fall att solkatten slutar precis samtidigt som det blåa.

iisgay:

C ska det vara. CUM.

Självklart.


   
SvaraCitera

iddqd:

Väldigt konstigt i så fall att solkatten slutar precis samtidigt som det blåa.

va? Vad svamlar du om?


   
SvaraCitera

stjärtsexmannen:

va? Vad svamlar du om?

Jag svamlar om stället på den blåa delen av skylten som har en annan färg än resten (till vänster om UM). Vad svamlar du om?


   
SvaraCitera

iddqd:

Jag svamlar om stället på den blåa delen av skylten som har en annan färg än resten (till vänster om UM). Vad svamlar du om?

Det har den ju inte :/ du ser i syne. Men jag trodde iaf att du menade den där fyrkanten i ljusare blå nyans innan um, det är en solkatt.

DSC00370.JPG


   
SvaraCitera

stjärtsexmannen:

Det har den ju inte :/ du ser i syne. Men jag trodde iaf att du menade den där fyrkanten i ljusare blå nyans innan um, det är en solkatt.

Ja, det var den jag menade. Och det ljusblåa områdets övre kant går precis ihop med resten av det blåa områdets övre kant. Förstår du vad jag svamlar om nu?


   
SvaraCitera