Aviseringar
Rensa alla

Haffa


Ämnesstartare

Tjaa,
jag undrar bara hur ni skulle ha haffat en kille?
Har ett intresse för en kille som vi nyligen träffades på en fest. vi har varandra på snap och instragram. Problemet är att han knappt svarar på snap/ej aktiv (eller iallafall svarar ej på min snap)  
när tycker ni att vi tjejer börjar bli jobbiga? TIPS SNÄLLA!!!<3333


   
Citera

Ni blir inte lätt jobbiga. kontakta mig


   
SvaraCitera

Då är han väl uppenbarligen inte intresserad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Då är han väl uppenbarligen inte intresserad?

Ja det vet jag, det jag undrar är hur man kan få honom att bli intresserad i mig:)


   
SvaraCitera

Hejj1234:

Ja det vet jag, det jag undrar är hur man kan få honom att bli intresserad i mig:)

Ja inte genom att spamma honom iaf (om det är det du gör) då kommer han ju bara tycka att du är fett jobbig. Försök snacka mer med honom på nästa fest kanske om ni ses? Om han inte verkar intresserad då heller så får du nog tyvärr leta en ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Ja inte genom att spamma honom iaf (om det är det du gör) då kommer han ju bara tycka att du är fett jobbig. Försök snacka mer med honom på nästa fest kanske om ni ses? Om han inte verkar intresserad då heller så får du nog tyvärr leta en ny.

Hahaha ja d kan ja faktisk säga att ja verklgien inte gör. Dubbelsnapar aldrig. Kan man typ skapa en konservation? Å hur får man konservation att hålla utan att dö ut?
och ja, jag kommer nog leta på en ny om han frf inte ör intresserad


   
SvaraCitera
Cobrak

brukar prata passionerat om spel å killar bara "wow så sexigt låt mig köpa ditt badvatten"


   
SvaraCitera

Hejj1234:

Hahaha ja d kan ja faktisk säga att ja verklgien inte gör. Dubbelsnapar aldrig. Kan man typ skapa en konservation? Å hur får man konservation att hålla utan att dö ut?
och ja, jag kommer nog leta på en ny om han frf inte ör intresserad

Klart du kan skapa en konversation. Men det gäller ju att han svarar först annars kanske det blir svårt. Jag känner ju inte honom men försök skriva om något som han är intresserad av. Du kanske inte är intresserad av samma sak men det är ändå bra att verka intresserad, det kommer man ganska långt på, speciellt i konversationer Glad


   
SvaraCitera
Cobrak

nämen, skämt åsido. får man ingen respons finns det ingen anledning att fortsätta investera energi å tid i personen

haffade en kille på en fest en gång som jag snackade å hånglade lite med, sen utbytte vi snap, men han var inte alls mottaglig efter det så jag sket i honom å gick vidare. förväntar mig att andra gör likadant när jag tydligt visar att jag inte är intresserad


   
SvaraCitera
Cobrak

och som astrid säger, svårt att göra en helhetsbedömning när vi inte känner snubben


   
SvaraCitera
theooz

testa en eller två gånger sen är det bara att ge upp. se det som att han hjälper dig inte slösa din tid Tumme upp


   
SvaraCitera

Skicka nudes till honom! 


   
SvaraCitera

Cobrak:
nämen, skämt åsido. får man ingen respons finns det ingen anledning att fortsätta investera energi å tid i personen

haffade en kille på en fest en gång som jag snackade å hånglade lite med, sen utbytte vi snap, men han var inte alls mottaglig efter det så jag sket i honom å gick vidare. förväntar mig att andra gör likadant när jag tydligt visar att jag inte är intresserad

Du kunde ha berättat om honom för mig tidigare Ledsen


   
SvaraCitera