Aviseringar
Rensa alla

haft en bra helg?


KoerV
Ämnesstartare

Hej! väldigt fint väder har det ju varit nu i helgen, har ni gjort något roligt osv?n


   
Citera

Öh nä inte gjort något roligt alls förutom tiny typ. Sjäälv?


   
SvaraCitera

Fredags - några öl och film med 2st. 

Lördag - hängde med på bilträff i jkpg. 

Söndag - ska slipa och måla fälgar, är väl det som är på agendan.


   
SvaraCitera

Ja då! Varit riktigt produktiv och lagat massa mat, skall laga mer idag. Umgåtts med folk, tränat ordentligt varje dag. Skall träna idag också. Party


   
SvaraCitera

Fredag: Utflyttningsfest - slutade med att jag somnade på en madrass i deras vardagsrum 

Lördag: Vaknade tok försent och var tvungen att plugga till kl 19, somnade sen vid 21 Tardig

Söndag: Vaknade för 20 minuter sen och inser att jag sov bort det roliga på lördagen .. men IDAG är det 19+ så måste hitta någon jävel som vill plugga utomhus istället för inomhus 🙂 måste hinna förbi gymmet innan det stänger  🙁


   
SvaraCitera
Kudhos

Mitt mål den här helgen var att ta det lugnt.

Har jag tagit det lugnt? Japp.

Mission accomplished. 


   
SvaraCitera
reben

den va bra till lördag eftermiddag.

nu e den dålig måste ta tag i liv


   
SvaraCitera

Haft det ganska chill. Somna vid 23 i fredags och igår städa jag och plocka ihop, bytte lakan och diska. Kände mig väldigt duktig. Sen tjocka jag i mig allt vi hade till film. Idag ska jag äta tårta. Hejdå helgdaboken.


   
SvaraCitera
KoerV
Ämnesstartare

reben:
den va bra till lördag eftermiddag.

nu e den dålig måste ta tag i liv

var det fest i fredags?

schim:
Haft det ganska chill. Somna vid 23 i fredags och igår städa jag och plocka ihop, bytte lakan och diska. Kände mig väldigt duktig. Sen tjocka jag i mig allt vi hade till film. Idag ska jag äta tårta. Hejdå helgdaboken.

vad trevlig med tårta!


   
SvaraCitera
reben

KoerV: var det fest i fredags?

nä men tackar som frågar


   
SvaraCitera

Som jag typ tjatat sönder om hela veckan styrde jag fest igår, jävligt nice. Blev väl runt 15-20 pers, lite färre än jag hade beräknat. Träffade gamla som nya ansikten. Fick även ett strul men av nån märklig anledning gick vi aldrig hela vägen, sen fick jag numret till förrförra veckans krogragg. Alfahannen är på väg tillbakaBlink


   
SvaraCitera

Stekarn:
Som jag typ tjatat sönder om hela veckan styrde jag fest igår, jävligt nice. Blev väl runt 15-20 pers, lite färre än jag hade beräknat. Träffade gamla som nya ansikten. Fick även ett strul men av nån märklig anledning gick vi aldrig hela vägen, sen fick jag numret till förrförra veckans krogragg. Alfahannen är på väg tillbakaBlink

Neeej du ska ju gänga dig! Wutta fukk mannen


   
SvaraCitera

schim:

Neeej du ska ju gänga dig! Wutta fukk mannen

Jag vetLedsen men ett år till med min ungkarlslivsstil klarar jag nog!

Fan läppstift kletat över min favorit t-shirt, kolla

image_19.jpg


   
SvaraCitera

Stekarn:

Jag vetLedsen men ett år till med min ungkarlslivsstil klarar jag nog!

Vadet då? 🙁


   
SvaraCitera

schim:

Vadet då? 🙁

Snackade med sebbe om det där igår och vi blåste av det. Och let's face it, jag får så jävla mycket tjejer att det skulle inte ta mer än fem minuter innan jag var otrogen, jag skryter inte nu utan det är ett faktum att jag är så snygg och charmig när jag vill att jag kan få vilken brud som helst. Ska jag gänga mig och byta livsstil så ska personen vara helt fucking jävla amazing. Men sånt finns bara i sagorna


   
SvaraCitera