Aviseringar
Rensa alla

haha aw finigt gjur :$ och ni umare är sämst + skvaller+ boobies


Ämnesstartare

så himla söt visste inte ens att detta existerade fram till nyss[cry] se så den tassar runt i snön me sina små tassar[blush]

dog på 00:57 när den fick snö på nosen.ba "aaaw så tosigt det kan bli da"[blush][sad]

Dold text: haha vet inte vad det är med mig och söta saker just nu[sad] är säkert gravid o har massa modersinstinkter[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Paseo

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Doubt:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] Nästan, men bara nästan, gulligare än uttrar som kelar med varandra och plaskar runt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åååååååååååååååååååååååååååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röda pandor är det bästa jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandor är de sämsta djuren någonsin, tur för dem att vi mänskor tycke de är söta (jag gör ej, ingen jag känner gör, in fact, vi brukar regelbundet konstatera hur dåliga pandor är och hur oförtjänt existerande de är)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herrejävlar i min lilla låda, detta var det sötaste jag har sett på länge [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

pandor är de sämsta djuren någonsin, tur för dem att vi mänskor tycke de är söta (jag gör ej, ingen jag känner gör, in fact, vi brukar regelbundet konstatera hur dåliga pandor är och hur oförtjänt existerande de är)

HAHAHAH. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Röda pandor är det bästa jag vet

jag med[love] eller visste inte att det fanns för typ en timme sen, men nu är jag forever in love[love]

Phil Ken Sebben:

Nästan, men bara nästan, gulligare än uttrar som kelar med varandra och plaskar runt osv.

de är också gulliga!!!de håller varandra i handen när de sover för att de inte ska flyta ifrån varandra[blush]
Image
dog när jag hörde det

Tickstart:

pandor är de sämsta djuren någonsin

[mad]

nelowsk:

Herrejävlar i min lilla låda, detta var det sötaste jag har sett på länge

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

de är också gulliga!!!de håller varandra i handen när de sover för att de inte ska flyta ifrån varandra

[love][love][love] Nä nu går jag sönder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

de är också gulliga!!!de håller varandra i handen när de sover för att de inte ska flyta ifrån varandra[blush]

= slår allt i gullighet m.m. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gick in på tråden enbart för att det stod "boobies", sååååå vart är boobisarna? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Håll käften, djävla snorungar

men sluta förstöra min tråd med äckelhet[mad]


   
SvaraCitera