Aviseringar
Rensa alla

Haha sextips tack! 😀


Vanilla:

Med min förra pojkvän låg jag alltid helt still och bara andandes lite snabbare... Usch jag var förmodligen hemsk menmen^^

Haha, ja, det var du!
Jag skulle sagt till först, alternativt bytt ställning, men utan förändring skulle jag nog sett det som ett dött lopp ganska snart.
Så förbannat tråkigt!


   
SvaraCitera

Vi killar orkar inte bry oss om det där jävla skiten... Vi kör bara på, sen lite mat efter skulle nog sitta fint [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

http://www.bokus.com/b/9780600610953.html?pt=search_result

Haha mitt ex hade den boken, en del ställningar är helt omöjliga ju! [tard][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Jag skulle sagt till först, alternativt bytt ställning, men utan förändring skulle jag nog sett det som ett dött lopp ganska snart.
Så förbannat tråkigt!

I know, om jag är överst så blir allt bara söligt och osexigt. Usch usch. Men har iallafall ny kille nu och jag har inte legat med honom än så [bigsmile] Måste veta vad jag ska tänka på lix^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Vi killar orkar inte bry oss om det där jävla skiten... Vi kör bara på, sen lite mat efter skulle nog sitta fint

Haha mat? Sure. Men blir ni inte också gansa kissiga efteråt btw? XD


   
SvaraCitera

Vanilla:

Med min förra pojkvän låg jag alltid helt still

jag började ligga helt still med min förra kille, för han låg alltid still och ville jag skulle ta på honom o göra allt jobb. Jämt! Han var ju för fan en död fisk. Svårt o ta lite på tjejen lr??

off-topic kinda I know [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi vill inte ha förspel.


   
SvaraCitera

Vanilla:

I know, om jag är överst så blir allt bara söligt och osexigt. Usch usch.

hahaha, vadå då? ^^

Vanilla:

Men har iallafall ny kille nu och jag har inte legat med honom än så [bigsmile] Måste veta vad jag ska tänka på lix^^

Jo, nu vet du lite i alla fall!
Men det detaljrikedomen är ju enorm! =)


   
SvaraCitera

dörrhandtaget:

jag började ligga helt still med min förra kille, för han låg alltid still och ville jag skulle ta på honom o göra allt jobb. Jämt! Han var ju för fan en död fisk. Svårt o ta lite på tjejen lr??

Välkommen till vissa killars värld! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Raptor:

Välkommen till vissa killars värld! [bigcheers]

hm jo tack,, vet hur det känns ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

hahaha, vadå då? ^^

vadå vadå? fan vad trött jag är. god natt allihopa [tard][bigsmile] XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

oj; vad ska tjejen absolut inte göra* ska det vara [blush][blush]

Är du grym på att dansa så är det ju inte fel [bigsmile] Men annars är det ju bara att läsa av vad han gillar. Kommunicering är alltid det bästa [bigsmile]

Men ett lååångsamt förspel så att man riktigt hetsar upp varandra är kanon! Tänk inte bara på vad han gillar, om du gillar det kommer han bli upphettsad av det.

Sen tror jag knappast sexet kommer vara perfekt de första gångerna. Lär känna varandra sexuellt så blir wackowacko sen [party]

GL HF


   
SvaraCitera

Folk som svarar seriöst i den hära tråden är patetiska.


   
SvaraCitera

The Box:

Folk som svarar seriöst i den hära tråden är patetiska.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Haha mitt ex hade den boken, en del ställningar är helt omöjliga ju! [tard][crazy]

Inte om man är vig[y]


   
SvaraCitera