Aviseringar
Rensa alla

haha skrattar


Ämnesstartare

hahahahahaha cp stöd i hevet


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jammen du bode gå o lägga dign u vet du va...så du kan gå upp imoron o sola tänk va brun o härligt pina olada o så sov du ska upp nie

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hej tack för din respons
men jag vill inte sova asså men aa går upp nie varför? jo jag hinner duscha o fixa mig sen e kl 11 då gillar jag solen som mest de ebästa tiden på dygnet bvid sommartid

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jagha sjmälv e jag en höst männkiska jag gillar löver som e ruttna i jordnära färgerer men du kanske gillar liljekonvaljer o prästkrager eller kanske därför du gillar sommaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej asså jag gillar sommarn pga värme sol ssteka osv sen också a,lla färger fina färger i kulör alla blommer sen vit tvätt dvs vit sand utomlands på strand finns ju inte i sverige men sverige har faktiskt fina björkaro m man gillar o sånt

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

okej skrattar ett högt skratt för ditt skämt om björkar ellerv ar det kanske inte ett skämt nåväl gå o lägg dig nu så du pallar gå iupp du måste sova itid innan fyra ska du ha stängt av datan tyckerj av de e mitt tips till dig och även ställ flerak locker så du kan gå up i tid

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ja tack jag följer ditt råd jag ska nu gå in i drömmarnas värld gnight gnight gnight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sov gott[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet drems


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligger med 1 brud

Wish you were here [wink][wink][wink]

Kommer du ihåg den här tråden förresten? Vad hände med honom?

Fernheden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Kommer du ihåg den här tråden förresten? Vad hände med honom?

hahahahah ahn e bäöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite ovanligt väck ikväll? några för många öl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ligger med 1 brud

Wish you were here [wink][wink][wink]

Kommer du ihåg den här tråden förresten? Vad hände med honom?

Fernheden

finaste inlägget på idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

väck ikväll?

Väck med stil! Bra tråd angelize!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEEEJ DET BLEV SAMMANSLAGNING, är ej samma sak då [sad][sad]


   
SvaraCitera